  • Data: 2016-06-04 14:08:54
    Temat: Re: Czy zagorzaly applefan przelknie taka pigulke? ;)
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04.06.2016 13:58, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Teraz to robią.
    > Przełomem to było gdy Apple weszło na rynek z iPodem.
    > Wszystko inne musiałeś ładować - była nawet stosowna
    > nalepka. I zawsze mnie to wkurzało.

    Ale wydaje sie, ze znowu przypisujesz Apple'owi kreowanie nowych
    trendow. Teraz to naladowana do pewnego stopnia bateria.
    Zmienia sie technika, pewne rozwiazania i tyle.
    Poza wspomniana przez Ciebie naklejka nie przypominam sobie, zeby
    telefony z bateria li-ion byly sprzedawane jako totalnie rozladowane bo
    to zreszta nie sluzyloby samym ogniwom. Teraz zas masz dolaczona ulotke
    Safety, ktora wydaje sie zawierac banaly.