  • 1. Data: 2016-05-25 11:19:58
    Temat: Czy zagorzaly applefan przelknie taka pigulke? ;)
    Od: atm <...@v...pl>

    http://businessinsider.com.pl/technologie/firmy/sams
    ung-bedzie-sprzedawal-tansze-zamienniki-leki-biopodo
    bne/yvmreng

  • 2. Data: 2016-05-26 03:25:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > http://businessinsider.com.pl/technologie/firmy/sams
    ung-bedzie-sprzedawal-tansze-zamienniki-leki-biopodo
    bne/yvmreng

    Ale nie bardzo rozumiem co tu nowego - Samsung to
    kombajn złożony z wielu różnych firm - weszli też
    w farmaceutyki? Nie widzę problemu.
    Nie ma to nic wspólnego z Apple - zgodzisz się?

  • 3. Data: 2016-05-26 04:06:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > kombajn złożony z wielu różnych firm - weszli też
    > w farmaceutyki? Nie widzę problemu.
    > Nie ma to nic wspólnego z Apple - zgodzisz się?

    ... a jeśli o Samsunga chodzi to dużo ciekawsze jest to:
    http://www.redmondpie.com/samsung-demos-flexible-dis
    play-that-rolls-up-into-a-cylinder-video/

  • 4. Data: 2016-06-01 22:53:11
    Od: LordBluzg(R) <"mkarwan to antysemita"@sprawdz w google.pl>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:ni5pp0$cic$1@dont-email.me
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    > ... a jeśli o Samsunga chodzi to dużo ciekawsze jest to:
> [...]

    A jeśli chodzi o porównania to najlepsze jest to :
    http://demotywatory.pl/4657227/Android-vs-iPhone

    :D

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 5. Data: 2016-06-02 14:39:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <"mkarwan to antysemita"@sprawdz w google.pl> wrote in message
> [...]
    play-that-rolls-up-into-a-cylin

    > A jeśli chodzi o porównania to najlepsze jest to :

    Dla mnie ten obrazek to jakieś leczenie kompleksów niedowartościowania.

  • 6. Data: 2016-06-02 17:34:04
    Od: s...@g...com

    > Dla mnie ten obrazek to jakieś leczenie kompleksów niedowartościowania.

    Ale wiesz ostatnio dużo oglądam i czytam i marketingu.
    I apple jest zawsze pokazywana jako firma która umiała się wyróżnić w świecie
    komputerów poprzez odpowednią komunikację z klinetami.
    Podobno jest jakiś gość który opowiadam klientom apple:
    jak oni walczyć jak byli zaangażowani i ile krwi potu wylali aby usprawnić
    touchpada.

  • 7. Data: 2016-06-03 00:51:46
    Od: LordBluzg(R) <"mkarwan to antysemita"@sprawdz w google.pl>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:nip9ej$8lj$1@dont-email.me

    > Dla mnie ten obrazek to jakieś leczenie kompleksów niedowartościowania.

    Faktycznie :) Ten z małą marchewką ma widoczne kopleksy a tan z potężnym korzeniem,
    wie co ma ale nie musi tego pokazywać :)

  • 8. Data: 2016-06-03 01:11:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:nip9ej$8lj$1@dont-email.me

    > Faktycznie :) Ten z małą marchewką ma widoczne kopleksy a tan z potężnym
    > korzeniem, wie co ma ale nie musi tego pokazywać :)

    I dlatego narysował właśnie ten obrazek... i puścił go w sieci. Rozumiem.

  • 9. Data: 2016-06-03 01:15:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > Podobno jest jakiś gość który opowiadam klientom apple:
    > jak oni walczyć jak byli zaangażowani i ile krwi potu wylali aby

    Apple rozumie że decyzja zakupu ma zwykle dwa komponenty:
    racjonalna, gdzie są tabelki, piksele, gigahertze i gigabajty
    oraz emocjonalna, gdzie są kolory, wrażenia dotykowe, to że
    produkt wyjęty z pudełka jest już naładowany i gotowy do pracy,
    to że mówi do Ciebie w rodzimym języku, czyli pewne rzeczy
    które są nieuchwytne w tabelkach, porównaniach na papierze.
    No i Apple umie robić z tego użytek... dlatego odnosi sukces.

  • 10. Data: 2016-06-03 02:04:17
    Od: LordBluzg(R) <"mkarwan to antysemita"@sprawdz w google.pl>

    W dniu 2016-06-03 o 01:11, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <"mkarwan to antysemita"@sprawdz w google.pl> wrote in
    > message news:niqdbl$nnn$1@mx1.internetia.pl...

    > I dlatego narysował właśnie ten obrazek... i puścił go w sieci. Rozumiem.

    No jasne :) Rysował ten obrazek aJfoniarz, bo widać jak bardzo się
    cieszy że ma taką dużą roślinkę :)

    --
    LordBluzg(R)