  • 1. Data: 2015-11-11 21:09:42
    Temat: Czym emulować windows 8.1 with Bing 64 bit ?
    Od: universis <u...@i...pl>

    Próbowałem VirtualBox pod Win 8.1 64 bit i pod linuxem Mint 64 bit
    - w obu przypadkach ten sam błąd z VT-x czy jakoś tak.
    Przełączałem te opcje pracy procesora, ale nic to nie dało.
    Próbowałem Virtual PC SP1 - błąd komtatybilności programu.
    Próby z VMware pod win 8.1 64 - też nic nie przyniosły pozytywnwgo.
    Czy to jest w ogóle możliwe "na dziś" - jeśli tak to co polecacie ?

  • 2. Data: 2015-11-11 22:59:22
    Temat: Re: Czym emulować windows 8.1 with Bing 64 bit ?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 11 Nov 2015 20:09:42 +0000, universis napisał(a):

> [...]
    > Próby z VMware pod win 8.1 64 - też nic nie przyniosły pozytywnwgo.
    > Czy to jest w ogóle możliwe "na dziś" - jeśli tak to co polecacie ?

    Płyta Ci w ogóle umożliwia wykorzystanie VT-d?

    [ Najlepsze związki opierały się na kłamstwie i oszustwach. Zwykle ]
    [ kończą się w taki sposób, więc logicznie będzie tak właśnie zacząć. ]
    [ (Jurij Orłow "Lord of War") ]

  • 3. Data: 2015-11-12 00:19:51
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 11/11/2015 08:09, universis wrote:
> [...]
    > Próby z VMware pod win 8.1 64 - też nic nie przyniosły pozytywnwgo.
    > Czy to jest w ogóle możliwe "na dziś" - jeśli tak to co polecacie ?

    Mam VMWare 10 na Windows 8.1 i emuluje wszystko co sie rusza. ;)
    Lacznie z piramidami typu:
    Windows 8.1 na tym ESXI 5.5 na tym Windows 8.1
    albo
    Windows 8.1 na tym Windows 8.1 i na tym juz po Hyper-V Linux Mint
    Tak ze da sie.
    Host musi byc 64 bitowy i zeby emulowac systemy 64 bitowe musi byc wsparcie
    dla VT-x w przypadku Intela (procesor i plyta glowna) i odpowiednika dla AMD.

  • 4. Data: 2015-11-12 09:16:07
    Od: "Dziki Facet" <s...@f...u>

    W dniu .11.2015 o 22:59 Przemysław Ryk <p...@g...com> pisze:

    > Płyta Ci w ogóle umożliwia wykorzystanie VT-d?

    Nie myl VT-d z VT-x bo to dwa inne światy...

  • 5. Data: 2015-11-12 10:59:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 12 Nov 2015 09:16:07 +0100, Dziki Facet napisał(a):

    > Nie myl VT-d z VT-x bo to dwa inne światy...

    OK. Pytanie pozostaje w mocy - czy płyta również pozwala to wykorzystać?
    Oczywiście w procesorze też ma być tego obsługa, jeżeli soft do
    wirtualizacji tego wymaga.

    [ I didn't realize it was possible for a woman to be _unusually_ irritable.]
    [ (Gregory House "House M.D. 1x07 Fidelity") ]

  • 6. Data: 2015-11-12 13:26:30
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 11.11.2015 o 21:09, universis pisze:
> [...]
    > Próby z VMware pod win 8.1 64 - też nic nie przyniosły pozytywnwgo.
    > Czy to jest w ogóle możliwe "na dziś" - jeśli tak to co polecacie ?

    Sprawdzałeś inne wersje Windows 8.1?

    Microsoft oficjalnie nie udostępnia ISO z
    Windows 8.1 with Bing
    To co można znaleźć w sieci to wszystko są jakieś przeróbki.
    Może ktoś przerabiając instalkę dodał coś od siebie.
    Na przykład jakiegoś rootkita wymagającego VT-x,
    albo po prostu coś źle skonfigurował w instalatorze.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2015-11-12 18:15:01
    Od: Universis <u...@w...pl>

    W dniu czwartek, 12 listopada 2015 08:16:11 UTC użytkownik Dziki Facet napisał:

    > Nie myl VT-d z VT-x bo to dwa inne światy...

    Przestawiałem to (Vt-x) na różne strony - może po prostu nie trafiłem
    z kombinacją - to laptop HP 250 G3 procesor Intel N2840 64 bit 2 Core.

  • 8. Data: 2015-11-12 18:24:02
    Od: Universis <u...@w...pl>

    W dniu czwartek, 12 listopada 2015 12:27:07 UTC użytkownik Robert Winkler napisał:

> [...]
    > Na przykład jakiegoś rootkita wymagającego VT-x,
    > albo po prostu coś źle skonfigurował w instalatorze.

    Tak wiem że oficjalnego iso z Windows with Bing nie ma, ale ja wystarałem się u
    producenta laptopa zestaw firmowych płytek "recovery" specjalnie do tego laptopa i z
    tego zestawu chcę zainstalować win 8.1 with Bing w emulatorze.

  • 9. Data: 2015-11-12 22:04:34
    Od: Universis <u...@w...pl>

    W dniu środa, 11 listopada 2015 22:00:14 UTC użytkownik Przemysław Ryk napisał:
    [..]
    > Płyta Ci w ogóle umożliwia wykorzystanie VT-d?
    [..]

    A po czym poznać że płyta obsługuje VT-x ?

  • 10. Data: 2015-11-13 00:45:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-12 o 18:24, Universis pisze:

> [...]
    tego zestawu chcę zainstalować win 8.1 with Bing w emulatorze.

    Płytki firmowe (brandowane przez większych producentów) często przed
    instalacją grzebią po bebechach sprzętu, aby z rozpędu nie zainstalować
    się na "nie koszernej" maszynie.

    Może tu jest problem.

    --
    Pozdrawiam.