  • 11. Data: 2015-11-13 00:53:23
    Temat: Re: Czym emulować windows 8.1 with Bing 64 bit ?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 12 Nov 2015 13:04:34 -0800 (PST), Universis napisał(a):

    > W dniu środa, 11 listopada 2015 22:00:14 UTC użytkownik Przemysław Ryk napisał:
    > [..]
    > [..]
    >
    > A po czym poznać że płyta obsługuje VT-x ?

    No ja bym tam przeczytał specyfikację. Jeżeli tam nie ma - pogrzebał po
    specyfikacji chipsetu płyty głównej. Zapytał supportu producenta płyty,
    jeżeli się w inny sposób nie dogrzebię informacji.

    [ Świat jest zły i jeszcze mu się to ułatwia. ]
    [ (Franz Kafka) ]

  • 12. Data: 2015-11-14 20:38:06
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Dziekuję wszystkim za odpowiedzi. Plik
    VMware-Workstation-Full-12.0.1-3160714.x86_64.bundle już sciągnąłem - ale pojęcia nie
    mam jak go zainstalować - mam linux Mint Rebecca 64 bit. Próbowałem 2xclick, potem
    poprzez GDebi Package Installer, a na koniec w shell'u jako root polecenie :
    ./VMware-Workstation-Full-12.0.1-3160714.x86_64.bund
    le . Nici z wszystkiego.

  • 13. Data: 2015-11-14 21:11:28
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 14.11.2015 o 20:38, Universis pisze:
> [...]
    poprzez GDebi Package Installer, a na koniec w shell'u jako root polecenie :
    ./VMware-Workstation-Full-12.0.1-3160714.x86_64.bund

    Ten plik bundle, to skrypt instalujący program plus sama binarka.

    Wejdź na stronę
    http://www.liberiangeek.net/2014/12/install-vmware-w
    orkstation-11-ubuntu-14-10/
    i przeczytaj jak się coś takiego prawidłowo uruchamia.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2015-11-15 18:50:55
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Czyli byłem na dobrym tropie z tym poleceniem :
    ./VMware-Workstation-Full-12.0.1-3160714.x86_64.bund
    le - ale plik nie miał atrybutów wykonywalności. Teraz "poszło". Dziekuję za pomoc.

  • 15. Data: 2015-11-21 12:58:36
    Od: Universis <u...@w...pl>

    > W dniu niedziela, 15 listopada 2015 17:50:57 UTC użytkownik Universis napisał:
    > Czyli byłem na dobrym tropie z tym poleceniem : ./VMware-Workstation-
    > Full-12.0.1-3160714.x86_64.bundle - ale plik nie miał atrybutów
    > wykonywalności. Teraz "poszło". Dziekuję za pomoc.

    Wróciłem po tygodniu nieobecności w domu, jak napisałem ostatnio udało mi się
    zainstalować VMware w wersji 12 na procesor 64 bit, ale problem z uruchomieiem win
    8.1 w symulatorze pozostał, to piekielne VT-x jest nadal przeszkodą lub inne warningi
    przy innej konfiguracji, Ściądnąłem obie wersje VMware dla win 64 też - ale rezultaty
    takie same. Może poumóżcie mi to skonfigurować, albo poleccie mi jakiś inny
    symulator ?

  • 16. Data: 2015-11-21 18:11:38
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

> [...]
    > Ściądnąłem obie wersje VMware dla win 64 też - ale rezultaty takie
    > same. Może poumóżcie mi to skonfigurować, albo poleccie mi jakiś

    Póki nie włączysz VT-x to możesz zapomnieć o wirtualizacji 64-bitowego
    systemu.
    Możesz za to spróbować z 32-bitowym systemem.

    --
    Wiktor S.

  • 17. Data: 2015-11-21 21:39:30
    Od: universis <u...@i...pl>

    On 21.11.2015 17:11, Wiktor S. wrote:
    [..]
    > Póki nie włączysz VT-x to możesz zapomnieć o wirtualizacji 64-bitowego
    > systemu.
    > Możesz za to spróbować z 32-bitowym systemem.

    No może napiszę o możliwosciach ustawień :

    W rozchylnym menu Prefered mode:Automatic
    Binary Translation
    Intel VT-x or AMD-V
    Intel Vt-x/EPT or AMD-V/RVI

    W menu poniżej "kratki z haczykami" :

    Disable acceleration for binary translation
    Virtualize Intel Vt-x or AMD-V/RVI
    Virtualize CPU performance counters65 bit

    Mój "realny" procesor to Intel N2840 64 bit o którym "wykrywacz" sprzętu
    od Mandrivy mówi mi że jest 8 cores a enabled cores 2.
    Emulować chcę W win 8 64 bit lub linux Mint -system Windows 8.1 with
    Bing 64 bit. Próbowałem różnych kombinacji tych virtualnych ustwień
    ale na wszystkich VMware wyrzuca tabliczki czasem z mnóstwem textu.

  • 18. Data: 2015-11-21 22:01:03
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 21/11/15 20:39, universis wrote:

> [...]
    > 64 bit. Próbowałem różnych kombinacji tych virtualnych ustwień
    > ale na wszystkich VMware wyrzuca tabliczki czasem z mnóstwem textu.

    Mozliwe ze teraz cos sie zmienilo ale 2 lata temu, kiedy szukalem plyty
    glownej, tylko Asrock z desktopowych byla naprawde kompatybilna z vt-x.
    Brakow sprzetowych nie przeskoczysz zadnymi ustawieniami.

  • 19. Data: 2015-11-22 13:03:05
    Od: Universis <u...@w...pl>

    W dniu sobota, 21 listopada 2015 21:14:59 UTC użytkownik 2late napisał:
    [..]
> [...]
    > glownej, tylko Asrock z desktopowych byla naprawde kompatybilna z vt-x.
    > Brakow sprzetowych nie przeskoczysz zadnymi ustawieniami.

    Dziękuję za odpowiedź. To chyba by wieńczyło temat.