  • 11. Data: 2011-07-12 15:55:44
    Temat: Re: Czym usunac pianke PU
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "venioo"

    > Nie za bardzo jest jak zlapac drugi koniec, zeby pociagnac

    Dlatego napisałem, że masz drut włożyć do wężyka. Od strony dachu. Zahaczyć
    na końcu. I wpychać drut, który będzie ciągnął wężyk.

    Robert

  • 12. Data: 2011-07-12 20:14:16
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Problem rozwiązany. Żona cierpliwie celowała wężem, celowała, aż udało
    jej się wsadzić :)

    Dziękuję wszystkim za cenne rady i poświęcony czas.

    Pozdrawiam.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 13. Data: 2011-07-13 07:51:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "p.wienke" <v...@p...fm> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
    On 12 Lip, 01:37, "p 47" <k...@w...pl> wrote:

    > Kardiolodzy inwazyjni w czasie koronografii taki spr zysty drucik wewn
    > trz
    > plastikowej rurki, kt ry wchodzi do t tnicy w naci ciu w pachwinie, albo
    > nadgarstku przeprowadzaj przez serce do aorty i stamtad, wg yczenia, do
    > kolejnych tetnic wie cowych i odchodzacych odga zie .
    > Za aden drugi koniec nie ci gn ;-)

    ...dlatego nie zostalem kardiologiem inwazyjnym ;)

    Skojarzyl mi sie dowcip o pewnym ginekologu, co postanowil zostac
    mechanikiem i na prace dyplomowa wybral remont silnika przez rure wydechowa
    :-)

  • 14. Data: 2011-07-13 14:02:44
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > naprawy zasikali słupek pianką, żeby wężyk nie latał w środku. Nijak nie
    > mogę go wcisnąć spowrotem, bo blokuje się na piance w połowie słupka i nie
    > ma go jak nakierować "w dziurke".
    > Mechaniczne usuwanie ćwiczyłem - dziurką wielkości 5mm to mnie prędzej
    > krew zaleje nim to wydłubie. Zastanawiam się czy da się to usunąć jakąś
    > chemią?
    > Samochód stary i nie jest mi go mocno szkoda, ale wolałbym nie zniszczyc
    > bardziej niz to konieczne, a jeszcze na dole słupka idą różne ważne
    > przewody i kilka przekaźników, dlatego bardzo agresywna chemia tez raczej

    Acetonem. Aceton jest rozpuszczalnikiem pianki. Jeżeli stwardniała i stara
    trzeba to sobie wziąć na kilka razy i jeżeli to możliwe wspomagać się
    mechanicznie. Swieżą piankę aceton rozpuszcza i zmywa od razu

  • 15. Data: 2011-07-13 16:33:54
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > Problem rozwiązany. Żona cierpliwie celowała wężem, celowała, aż udało jej
    > się wsadzić :)

    Wszystko na odwrót,- ja bym poszedł do kąta się wstydzić;-)

  • 16. Data: 2011-07-14 11:25:31
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

> [...]
    > bardziej niz to konieczne, a jeszcze na dole słupka idą różne ważne
    > przewody i kilka przekaźników, dlatego bardzo agresywna chemia tez raczej

    Dobierz wkręt pasujący ściśle do rurki, obetnij mu łeb i wkręć w wężyk (a
    nawet go wklej). Potem kręcąc wężykiem wkręt powinien torować drogę
    wężykowi. Po skończonej operacji odcinasz ustrojstwo. Może pomoże...
    Powodzenia
    Tomek

  • 17. Data: 2011-07-14 11:30:09
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-14 13:25, Tomek pisze:
> [...]
    > nawet go wklej). Potem kręcąc wężykiem wkręt powinien torować drogę
    > wężykowi. Po skończonej operacji odcinasz ustrojstwo. Może pomoże...

    Dzieki za rade, moze przyda sie w przyszlosci, bo rurka juz wsadzona :)

    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156
    gg:198909