    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czym zabezpieczyć PCB przed uszkodzeniami?
    Date: Wed, 10 May 2017 20:34:06 +0200

    W dniu 2017-05-10 o 19:40, Pawel pisze:

    > Jeśli potrzebne są jednostkowe ilości to najprościej będzie wydrukować
    > obudowę na drukarce 3D.

    Może i racja. Sprawdzę temat.
    Czy orientujesz się jaka jest twardość i wytrzymałość mechaniczna takich
    elementów? Czy np. przy obudowie 100x100 i grubości ścianki powiedzmy
    2mm pokrywa nie będzie się uginała pod lekkim naciskiem? (przy
    zastosowaniu odpowiedniego materiału oczywiście). To pytanie nieco na
    przyszłość.

    Rozmyślałem też nad wykorzystaniem mojej CNC ale jest kłopot z
    materiałami, albo nie potrafię się ich doszukać. Na A znajduję płyty PCV
    do max 10mm. W tym przypadku to wystarczy, ale jakbym chciał kiedyś
    15mm, to lipa. Na Ebay jest wybór ale koszty przesłania zabijają.

    > Łatwo dostępne są też kapsle do monet o różnej średnicy. Grubość w tym
    > wypadku może być mniejsza niż 5mm.
    > Jeśli czujnik ma być zasilany baterią to zobacz taką budowę z PP:
    > https://inode.pl/obudowa-iNode-CR2032-p33

    Nie nie, czujnik zasilany jest z zewnątrz (3 przewody). Obudowa musi być
    o przekroju prostokątnym.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek