  • 1. Data: 2011-09-19 10:11:38
    Temat: [DC] Wjazd do Warszawy od strony Pruszkowa - czy jest gorzej niż było?
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Czy to prawda, że od paru dni (od otwarcia nowego ronda na skrzyżowaniu Al.
    Jerozolimskich i Łopuszańskiej) i tak już ogromny korek od strony Pruszkowa (nie
    tylko rano) powiększył się jeszcze bardziej? Jak bardzo bardziej? Czy winą jest
    zła konfiguracja czasów świateł na nowym rondzie?

    Dziękuję,

    latet

  • 2. Data: 2011-09-19 12:06:57
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > Pruszkowa (nie tylko rano) powiększył się jeszcze bardziej? Jak bardzo
    > bardziej? Czy winą jest zła konfiguracja czasów świateł na nowym rondzie?

    Wczoraj w radiu słyszałem, że gorzej i że właśnie przez źle ustawione
    światła. Dziś się tam wybieram. Swoja drogą przy okazji pytanie, jak to
    teraz wygląda z innych stron? Chodzi głównie o wyjazd z Łopuszańskiej na
    Jerozolimskie w stronę Pruszkowa.

  • 3. Data: 2011-09-19 13:04:45
    Od: Pilen <p...@g...com>

    Wygląda to pewnie tak:

    http://mapa.targeo.pl/Korki%20w%20Warszawie,24,21.01
    175,52.2298?traffic

  • 4. Data: 2011-09-19 17:42:44
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-19 10:11, Latet pisze:
> [...]
    > Pruszkowa (nie tylko rano) powiększył się jeszcze bardziej? Jak bardzo
    > bardziej? Czy winą jest zła konfiguracja czasów świateł na nowym rondzie?

    IMHO jest gorzej. I chyba najgorzej odkąd sięgam pamięcią, a jeżdżę tą
    drogą od kilkudziesięciu lat. W ostatnią sobotę (dzień wolny od pracy!)
    w kierunku Pruszkowa korek stał od Macro Cash'n'Carry do samej
    Łopuszańskiej. W przeciwnym kierunku - od Ryżowej...
    pwz

  • 5. Data: 2011-09-19 19:36:17
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "pwz" <p...@o...eu> wrote in message news:j57ntm$gaj$1@news.onet.pl...

> [...]
    > kierunku Pruszkowa korek stał od Macro Cash'n'Carry do samej
    > Łopuszańskiej. W przeciwnym kierunku - od Ryżowej...

    Czyli jak w każdy inny dzień. Podobno cykl świateł mają zmienić do końca
    roku. Czytałem na tvnwarszawa czy gdzieś...

    lm

  • 6. Data: 2011-09-20 08:20:36
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Pilen" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    Wygląda to pewnie tak:

    http://mapa.targeo.pl/Korki%20w%20Warszawie,24,21.01
    175,52.2298?traffic

    Chyba prognoza ze starych danych. Nowe rondo działa dopiero od minionej
    środy. Z własnych obserwacji około 15:30. Z Łopuszańskiej na Pruszków bez
    korka, tylko światła trzymały i tylko raz. Od Pruszkowa w stronę
    Łopuszańskiej i zachodniego korek zaczynał się sporo przed Ryżową, prawie od
    granic Warszawy.

  • 7. Data: 2011-09-21 08:57:37
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    > korka, tylko światła trzymały i tylko raz. Od Pruszkowa w stronę
    > Łopuszańskiej i zachodniego korek zaczynał się sporo przed Ryżową,

    Dziś rano korka w kierunku cetrum na wysokości Skoroszy prawie nie było, nie
    wiem jak dalej bo jechałem w drugą stronę i się zdziwiłem że tak pusto. Może
    ustawili światła prawidłowo i wreszcie wszystko ruszyło normalie.

    www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię
    wypadkową.

  • 8. Data: 2011-09-21 09:39:37
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > nie wiem jak dalej bo jechałem w drugą stronę i się zdziwiłem że tak
    > pusto. Może ustawili światła prawidłowo i wreszcie wszystko ruszyło

    Wczoraj po południu też już nie było, światła juz chyba ustawione
    prawidłowo.

  • 9. Data: 2011-09-21 09:50:50
    Temat: Re: Wjazd do Warszawy od strony Pruszkowa - czy jest gorzej ni byo?
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Dzi rano korka w kierunku cetrum na wysokoci Skoroszy prawie nie byo, nie wiem
    > jak dalej bo jechaem w drug stron i si zdziwiem e tak pusto. Moe ustawili
    > wiata prawidowo i wreszcie wszystko ruszyo normalie.

    Chyba tak, bo wrócił stary dobry korek na Kleszczowej :-)
    a po południu pewnie wróci standardowy korek na Łopuszańskiej.

    latet

  • 10. Data: 2011-09-21 10:09:59
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Chyba tak, bo wrócił stary dobry korek na Kleszczowej :-)

    No to już wiadomo gdzie zabrali czas zielonego. :) Swoją droga myslałem, że
    po zamknięciu Dźwigowaj to na Kleszczowej zostaje mniej niż połowa
    normalnego ruchu. :)

    > a po południu pewnie wróci standardowy korek na Łopuszańskiej.

    We wtorek jeszcze nie było tragedii - choć gorzej niż w poniedziałek. Dziś
    sprawdzę raz jeszcze. :)