  • 1. Data: 2011-09-25 12:14:15
    Temat: [DC] złotówa kontra hulajnoga - specjalnie czy nie ?
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    http://www.autokrata.pl/artykul/taksowkarz-idiota-pr
    osto-z-warszawy-11930
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2011-09-25 12:25:29
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Gabriel'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j5muu4$6a9$1@news.onet.pl...
    > http://www.autokrata.pl/artykul/taksowkarz-idiota-pr
    osto-z-warszawy-11930
    > pozdrawiam
    > --

    Po co nowy wątek zakładasz? Dwa dni temu było.

    p.

  • 3. Data: 2011-09-25 12:27:38
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Gabriel'wilk'

    > http://www.autokrata.pl/artykul/taksowkarz-idiota-pr
    osto-z-
    warszawy-11930

    Było.

    Ewidentnie zrobił to specjalnie, dokładnie widać, że sekundę wcześniej
    chciał przestraszyć motocyklistę otwierającym się bagażnikiem.

  • 4. Data: 2011-09-25 12:29:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-09-2011 12:14, Gabriel'wilk' pisze:
    > http://www.autokrata.pl/artykul/taksowkarz-idiota-pr
    osto-z-warszawy-11930

    Było:)
    Pewnie chciał do bagażnika zajrzeć (otwarty był). Poza tym do momentu
    uderzenia trzyma rękę na drzwiach. Gdyby zrobił to celowo, po prostu
    gwałtownie by popchnął drzwi. Wątpię żeby ryzykował amputację kończyny
    którą zarabia.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-09-25 12:29:19
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-25 12:25, Paweł W. pisze:

    > Użytkownik "Gabriel'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    osto-z-warszawy-11930

    > Po co nowy wątek zakładasz? Dwa dni temu było.
    Skoro było to wielkie przeprosiny, ale ja nie widzę tego wątku :-(
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2011-09-25 14:22:11
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *to* napisał(-a):

    > Ewidentnie zrobił to specjalnie, dokładnie widać, że sekundę wcześniej
    > chciał przestraszyć motocyklistę otwierającym się bagażnikiem.

    Od samego początku filmu widać, że klapa bagażnika _jest_ uchylona. Nie
    zmnienia to nic, że złotówa świnia otwierając drzwi przed motocyklem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2011-09-25 15:06:01
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
> [...]
    > uderzenia trzyma rękę na drzwiach. Gdyby zrobił to celowo, po prostu
    > gwałtownie by popchnął drzwi. Wątpię żeby ryzykował amputację kończyny

    Motocyklowi niewiele sie stało, a koreanczyk ma pół boku do wymiany. Zlotowa
    zawsze ma pod gorkę - zawsze chujom źle. Lakier bedzie teraz za gruby, na
    paru elementach. Samochodu zastepczego nie bedzie, podatki skladki do
    zapłacenia a tu sraka przez wlasna glupotę.

    hk

  • 8. Data: 2011-09-25 22:56:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 25 Sep 2011 12:29:19 +0200, Gabriel'wilk'

    > Skoro było to wielkie przeprosiny, ale ja nie widzę tego wątku :-(

    No popatrz, jakie to psikusy się zdarzają. :P
    PS Message-ID: <j5hund$1pc$1@inews.gazeta.pl>

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 9. Data: 2011-09-26 09:00:11
    Temat: Re: złotówa kontra hulajnoga - specjalnie czy nie ?
    Od: amos <g...@g...com>

    On 25 Wrz, 12:27, to <t...@x...abc> wrote:
    > Ewidentnie zrobił to specjalnie, dokładnie widać, że sekundę wcześniej
    > chciał przestraszyć motocyklistę otwierającym się bagażnikiem.

    Dziwne. Jak dla mnie to ewidentny nienachalny miejski stuncik. A
    skutki jakby oczywiste...

    --
    amos

  • 10. Data: 2011-09-26 09:35:17
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Powinni zakazać takiego sposobu jazdy na motocyklu, nie było by
    wątpliwości