eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDK8, Kudowa - J.F. do tablicy :) › Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
  • Data: 2012-07-31 22:37:09
    Temat: Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-07-31 20:59, J.F pisze:
    >> No bo tak: jest zjazd z gory. I sa trzy pasy - jeden w dol, dwa pod
    >> gore.
    >> I ten w dol jest oddzielony od tych w gore przerywana+ciagla.

    >> Niebezpieczne miejsce ? No przyznaje ze niebezpieczne - bede sobie
    >> chcial wyprzedzic, i sie wpakuje pod rozpedzone auto wyprzedzajace
    >> z
    >> przeciwka.
    >> Ale przeciez nie ma obowiazku wyprzedzania w niebezpiecznej
    >> sytuacji, a
    >> wrecz jest zakaz.
    >
    >> No to wymalujmy podwojna ciagla. Jest bezpiecznie ? Jest. Tylko ze,
    >> *,
    >> jade sobie z gory, oba pasy z przeciwka puste, a musze jechac 60 za
    >> ciezarowka, bo ona ciezka i boi sie rozpedzic.
    >> Albo 30 za traktorem.

    >Ale o co chodzi? Typowy układ i nie mam nic do niego.

    Typowy. Ale mozna inaczej. To jak robimy - szybko czy bezpiecznie ?
    Bo jak ktos jedzie 30 za traktorem, to juz jest super bezpiecznie :-)

    I to jest wlasnie to gdzie moge byc zle zrozumiany - potencjalnie
    niebezpiecznie, w praktyce calkiem bezpiecznie.

    >> Przy czym za kazdym razem jak zjedzalem w dol, to potem wjezdzalem
    >> pod
    >> gore. I mozesz mi wierzyc ze zawsze srodkowym pasem i rozpedzony.
    >> A
    >> jednak zaden warszawiak z naprzeciwka mi nie wjechal na moj pas. To
    >> jak
    >> jest lepiej ?

    >Litości - mi wjechał nie warszawiak, a lokales to patrząc po tym co
    >wyprawiają co poniektórzy, to są to jednak lokalesi i przed nimi się
    >ucieka.

    Taka obserwacja - jak juz ktos cos niebezpiecznego na tej trasie
    wyczynia, to ma blachy na W.
    Ja to troche rozumiem - do przejechania jeszcze z 500km, nie mozna sie
    op* :-)

    >> A pas do wyprzedzania przerobili na lewoskret. Ci z boku
    >> niewatpliwie
    >> maja bezpieczniej. Ale nie przypominam sobie zeby mnie kiedys taki
    >> zmusil do hamowania.

    >Jasne - idzie "dekiel" (DKL) pasem do skrętu w lewo i ciągnie na
    >dzika
    >dalej. Wyprzedza do ostatniej parówki - mógłbym podrzucić parę scen
    >z rejestratora, ale nie chce mi się tego zrzucać i nie do tego mi on
    >służy.

    Dawaj - zobaczymy, czy aby naprawde tak niebezpiecznie bylo.

    O, jest material do dyskusji
    http://www.youtube.com/watch?v=XKAmX4csr2c

    >> Czy nie stal tam czasem ktos godzinami to nie wiem, kto by tam
    >> patrzyl w
    >> podporzadkowane. Za to wiem ze teraz jade 60-70, a nie 120 :-(
    >Na 2+1 jedziesz 60-70? Średnio, chwilowo?

    Jak ktos przerobil 2+1 na lewoskret to co sie dziwisz. Moge szybciej,
    ale jak ten "dekiel" :-)

    >120km/h to nawet nie wolno.

    Ale mozna :-)

    >>> Tak było niebezpiecznie i jest wyraźnie lepiej
    >>> - nie tylko statystycznie.
    >> czy statystycznie to nie wiesz.

    >Odczuwam bezpośrednio i statystycznie jest ~30% lepiej.

    Statystycznie jest 30% na calej trasie. Ile miejscami - nie wiadomo.

    >Skoro
    >twierdzisz, że gdzie indziej wiele nie zrobiono, to zdaje się
    >efekt jest szczególnie widoczny na "Twoim" odcinku.

    Postawiono FR. Duzo daje :-)
    Poza tym nie wiem co tam zrobiono za Warszawa, pol trasy niewiadome
    dla mnie.

    >> Oni dostali drobne pieniadze na drobne dzialania. I polowe (no,
    >> teraz ja
    >> pisze a nie wiem) wydali na fotoradary. To znaczy na slupki, bo
    >> fotoradaru tam nie uswiadczysz.

    >Tych FR to prawie nie ma.

    Ale slupki stoja, strasza i bezpieczenstwo zapewniaja.

    >>> Skąd możesz wiedzieć, skoro nie jeździsz?
    >> A jezdze. Nie mowie ze dla przyjemnosci, ale jezdze :-)
    >> I tam sie stosunkowo niewiele zmienia - tzn sie juz troche
    >> uskladalo,
    >> ale przez 20 lat to by mogli wiecej zrobic :-)

    >Znaczy zmieniło się, czy nie widzisz? Ja w sumie zbyt często nie
    >jeżdżę, ale z miesiąca na miesiąc, z roku na rok różnicę na plus
    >widzę.

    Nastawiali ograniczen do Olesnicy
    Obwodnice Sycowa zrobili, ale to juz dawno temu.
    Obwodnice Olesnicy, w standardzie autostrady.
    W Bralinie nastawiali barierek nie wiadomo po co. I jedne sprytne
    swiatla, a moze dwa.
    Przed Kepnem troche sie polepszylo, ale potem znow zepsuli.
    Za Wieruszowem droge poszerzyli, ale to tez juz dawno, i przez wsie,
    to tylko zeby FR straszyc, a tam ze 20km obszaru zabudowanego.
    Obwodnica Szczercowa , ale to juz tez ma swoje lata, ostatnio tylko
    ograniczen przybylo.
    Troche wysepek dla pieszych.
    A na gierkowce chyba nic.

    Malo jak na 20 lat i jedna z glownych drog krajowych. Bardzo malo.

    >> I to wszystko pozniej totalnie zepsuto :-(
    >W mojej opinii niczego nie zepsuto, a to, że nie da się 120km/h
    >jeździć
    >na zwykłej krajówce...

    A jeszcze niedawno sie dalo, wiec zepsuli, * jedne :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: