  • Data: 2012-07-31 23:11:08
    Temat: Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-31 22:37, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    > Typowy. Ale mozna inaczej. To jak robimy - szybko czy bezpiecznie ?
    > Bo jak ktos jedzie 30 za traktorem, to juz jest super bezpiecznie :-)

    Traktor się może wszędzie trafić.

    > I to jest wlasnie to gdzie moge byc zle zrozumiany - potencjalnie
    > niebezpiecznie, w praktyce calkiem bezpiecznie.

    Nie, ja Ciebie rozumiem dość dobrze - nie chce Ci się poczekać,
    wolisz zap****

    > Taka obserwacja - jak juz ktos cos niebezpiecznego na tej trasie
    > wyczynia, to ma blachy na W.

    Ta, jasne. W rejestratorze matryca pękła.

    > Ja to troche rozumiem - do przejechania jeszcze z 500km, nie mozna sie
    > op* :-)

    ???

    > Dawaj - zobaczymy, czy aby naprawde tak niebezpiecznie bylo.

    LOL- myślisz, że jaką kartę tam mam?

    > O, jest material do dyskusji
    > http://www.youtube.com/watch?v=XKAmX4csr2c

    A co tam ciekawego? Potwierdza to co pisałem wcześniej.

    > Ale mozna :-)

    Nie można.

    > Statystycznie jest 30% na calej trasie. Ile miejscami - nie wiadomo.

    Odpowiedź już dostałeś.

    > Postawiono FR. Duzo daje :-)
    > Poza tym nie wiem co tam zrobiono za Warszawa, pol trasy niewiadome dla
    > mnie.

    To nie FR dużo dały.

    > Ale slupki stoja, strasza i bezpieczenstwo zapewniaja.

    W ilu miejscach? Kogo słupki straszą?

    (...)
    > Malo jak na 20 lat i jedna z glownych drog krajowych. Bardzo malo.

    Jakoś tak ze 30 lat trasą jeżdżę i od powiedzmy 10 lat widzę
    postęp i to dość zasadniczy.

    > A jeszcze niedawno sie dalo, wiec zepsuli, * jedne :-)

    Wiem, że to niepopularne, ale cieszę się, że jednak udało się
    ukrócić takie rumakowanie. Statystyki to potwierdzają.