    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
    Date: Wed, 1 Aug 2012 00:23:55 +0200
    <jv6g2g$2hg$1@mx1.internetia.pl> <jv6iut$p9s$1@inews.gazeta.pl>
    <jv6kv6$osc$1@mx1.internetia.pl> <jv6l2k$lp5$1@inews.gazeta.pl>
    <jv8403$g85$1@mx1.internetia.pl> <jv88i1$89n$1@inews.gazeta.pl>
    <jv89rh$s95$1@inews.gazeta.pl> <jv8o3d$s8o$1@inews.gazeta.pl>
    <jv8s75$dg9$1@inews.gazeta.pl> <jv8uh4$pnk$1@inews.gazeta.pl>
    <jv90i4$3gm$1@inews.gazeta.pl> <jv927h$p9v$1@inews.gazeta.pl>
    <jv94pg$pe0$1@inews.gazeta.pl> <jv99tr$6ne$1@inews.gazeta.pl>
    <jv9bmj$i0v$1@inews.gazeta.pl> <jv9flq$aas$1@inews.gazeta.pl>
    <jv9hlk$o9h$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Tue, 31 Jul 2012 23:11:08 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2012-07-31 22:37, J.F pisze:
    > (...)
    >
    > Traktor się może wszędzie trafić.

    Moze. Dlatego "wszedzie" to sie daje linie przerywana, zeby mozna bylo taki
    traktor wyprzedzic.

    > Nie, ja Ciebie rozumiem dość dobrze - nie chce Ci się poczekać,
    > wolisz zap****

    A to jak najbardziej :-)
    Tylko po prostu "niebezpieczna" zyskalo dwa znaczenia - takie rzeklbym
    potencjalne i rzeczywiste.
    A tam jedno bylo spore, drugie male, nawet jak sie zap***

    > Ta, jasne. W rejestratorze matryca pękła.

    Coz poradze, taka obserwacja.

    > ???

    Spod klodzka do Warszawy daleko, trzeba gonic ..

    > LOL- myślisz, że jaką kartę tam mam?

    Ale wiesz - dawniej nie bylo lewoskretu a byl tam caly czas pas do
    wyprzedzania. "Dekiel" pojechal tak samo jak przez wiele lat .

    > A co tam ciekawego? Potwierdza to co pisałem wcześniej.

    Ciekawego nic, ale mozna sobie przypomniec.

    > Nie można.

    Aaa tam nie mozna, za to nawet mandatow nie daja :-)

    > To nie FR dużo dały.

    > W ilu miejscach?

    W 100. Srednio co 7.2km FR.
    http://www.drogizaufania.pl/index/index/site/droga-k
    rajowa-nr-8/

    A przy okazji widac ze dobre mialem wrazenie - w lodzkim to tylko rych
    potrafili uspokoic w 4 wioskach :-)

    >Kogo słupki straszą?

    Wielu jednak strasza. Widac jak ludzie hamuja.

    Sorry, juz nie.
    http://www.drogizaufania.pl/aktualnosc/758
    20% pogorszenia w 2011.

    http://www.drogizaufania.pl/aktualnosc/397