  • Data: 2007-10-11 17:28:46
    Temat: Re: DNS Exatela
    Od: Nolaan <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel wrote:

    > Użytkownik "Nolaan" <W...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Exatel potwierdził problemy z DNS-ami w tym dniu wiec nie ma co dyskutowac
    > ;)

    O tym oczywiście nie ma co dyskutować, ale coś wspominasz o miesiącach...
    Pawel wrote:

    > to nic nowego...niestety DNSy w Exatelu to cos z czym sobie nie moga
    > pooradzić juz od wielu miesiecy...jak nie dluzej!

    Jakie miałeś problemy z tymi DNSami przez te wiele miesięcy? Ja
    zaobserwowałem jedną ich awarie w poniedziałek... więcej nic.

    > problem dotyczył 213.172.186.4 i 213.172.186.5 ale nie otzrymalismy
    > zadnych szczegółowych informacji

    Zawsze mnie zastanawia sens stawiania DNS "koło siebie"
    Ja osobiście zazwyczaj używam jednego z tych i jednego ze starego Telbanku
    195.136.250.200 lub 195.136.250.201.

    Nolaan