  • Data: 2018-04-17 16:18:57
    Temat: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2018 o 10:33, Myjk pisze:

    > To po cholerę było to wtrącenie o braku zmiany poziomu oleju sugerujące że
    > po wypalaniu NIC sie nie zmieniło? To ci piszę, że sam fakt braku przybycia
    > czy ubycia oleju (a raczej mieszanki olejowo-ON) niewiele jeszcze znaczy,
    > bo olej po takim wypalaniu serwisowym zmienia swoje właściwości. Ty w to
    > nadal wątpisz, ale oczywiście wymienisz.

    Czy ja gdziekolwiek napisałem, że wątpię w to, że olej po wypalaniu DPF
    tracił na jakości????

    A po co to wtrącenie? Aby podać jak najwięcej informacji z tego co
    zaobserwowałem w celu umożliwienia rozmówcom oszacowanie czy wszystko
    poszło jak trzeba.

    > Póki co to ty zgrywasz wszystkowiedzacego mądralę. Podszywasz swoje
    > wypowiedzi ironiami -- i jeszcze masz potem pretensje że ktoś to zauważa.

    Wszechwiedzącego? I wszechwiedzący pyta ludzi na forum o podstawy?

    > No więc nie podzielam twojego "humoru" sugerującego że auto z DPF to gówno
    > totalne i niepotrzebne utrudnianie życia, bo wiem że za większość szkód w
    > samochodach (i nie tylko samochodach) odpowiadają w pierwszej kolejności
    > sami użytkownicy.

    Chyba znów mylisz osoby lub nieuważnie czytasz. Nigdy tak nie napisałem
    a wręcz przeciwnie - w innym wątku skrytykowałem pomysły pozbywania się DPF.

    > Napisałeś że kazałeś "wszystko" PRZEJRZEĆ.

    Owszem! Napisałem, że EGR był czyszczony 2 miesiące temu i JEDNOCZEŚNIE
    - uzupełniłem wypowiedź by dać pełny ogląd sprawy - że zadbałem o CAŁY
    układ wydechowy. Nie zamiast ale dodatkowo!

    > czy dalej będziesz zgrywać cwaniaka? Czy EGR był WYCZYSZCZONY? Do tego
    > jakie błędy odczytałeś z kompa przed wzięciem się za wypalanie serwisowe?

    P2080 i P2084. Non stop powracały przed wypaleniem.

    > Nie ma czegoś takiego jak "niedokończona procedura".

    Taki opis jednego z rejestrów mam na komputerze. Jest napisane, że
    przejechano X kilometrów od ostatniej zakończonej sukcesem procedury
    regeneracji DPF.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek