    Date: Sun, 24 May 2015 18:42:30 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF przekręt

    > Nic się nie komplikuje. Spada jedynie żywotność wyżyłowanych silników. Jest to
    oczywiste bo żadnej rewolucji w materiałach nie było kilkadziesiąt lat a moce z litra
    wzrosły dwukrotnie. Za moment zrobienie 150 tysięcy do remontu będzie w tanich
    samochodach nie lada wyczynem.

    Glownie to mam na mysli, dochodzi tez precyzja mechanizmow itd. Calosc
    powoduje, ze koncza sie czasy dobrych solidnych silnikow.