  • 1. Data: 2011-01-06 15:17:09
    Temat: Re: DSG
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Rafał VFR" napisał w wiadomości:

    > Witam
    > Powiedzcie mi dobrzy ludzie dlaczego auto ze skrzynia DSG "na swiatlach"
    > lekko ciagnie do przodu ?

    Nie rozumiem zdania ;>
    "Na światłach" - co mają światła co skrzynki biegów ?
    Pewnie chodzi Ci o to że stojąc na skrzyżowaniu z sygn. świetlną i po
    puszczeniu (w majciory ;-P) pedału hamuca auto się toczy - da się napisać
    takie zdanie, zamiast napisać "na światłach" ;-)

    To że się toczy zależy od elektroniki skrzyni. DSG, TCT mają tak jak
    piszesz. A inne po dotknięciu gazu dopiero dociskają sprzęgła i auto rusza.

    > W starych autoamtach zawsze się mówiło, że olej nadal kraży - i niby to
    > logiczne - a w DSG ? Dlaczego objaw jest identyczny ?

    Olej też krąży w DSG 6 biegiegowym.

    > Pzdr
    > Rafał

    Pozdr.