  • 1. Data: 2011-01-06 05:00:11
    Temat: tania Daewoo Leganza ożyła :)
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    witam,

    Naprawione :) ma "nowy" "amerykański" silnik i jeździ.

    chyba wyszło 1.4k+0.15k(silnik)+1k+0.17k(wymiana) na tą wymianę - dużo/mało ?

    po odebraniu sobie zrobiłem 700km trasy żeby przetestować jak jedzie :)

    opisze wrażenia z jazdy, bo wcześniej jechałem nią tylko ~11km
    i rozerwało silnik:

    -generalnie dość fajne auto biorąc pod uwagę jakość/(cena+cena eksploatacji)
    -mało pali
    -BARDZO TRWAŁY automat 550kkm i działa ok
    -generalnie automat super jest
    -dość dobry stosunek mocy do masy, zbiera się fajnie 136koni i auto leciutkie
    -generalnie jest to coś pomiędzy sebringiem a camry
    -dobrze się prowadzi przy 150km/h
    -audio naprawdę niezłe jak na Daewoo

    ale minusy:
    -OGRZEWANIE !!!!! masakra jakaś z 5 min się grzeje!!!!
    -podłoga ZIMNA !!!! na zewnątrz minus 13 a mi w nogi zimno przez podłogę !
    -przy minus 13 moooże zrobi te 12stopni w środku, ale nie więcej !!!!
    -trochę głośne(jak jedzie), jak stoi ciche, wyciszenie słabe
    -fotel nie 100% elektryczny, tylko 3 płaszczyzny, 2 manual
    -BARDZO BARDZO niebezpieczne na zakrętach, z jednego wyleciałem TYŁEM !!!
    -szyby potrafią zaparować
    -popsuł mi się wiatrak klimatronika jak go dałem na fula po ~6h wiania.
    -plastiki złe, skóra zła i zimna i podgrzewanie fotela chyba nie działa
    -trzeba trzymać kluczyk chwilkę żeby na mrozie odpaliło ! (a aku nowy)
    -GPS mi w środku nie łapie !!! ? co jest grane ?
    -automat się gubi w poślizgu co robić (przez co jest niebezpieczny, bardziej
    niż odcięcie na 4 biegu w lanosie przy 180km/h).
    -już wiem po co są sekwencyjne instalacje gazowe, ten silnik na zwykłej to by
    w ogóle nie działał ;)
    -silnik potrafi zgubić iskrę, ale chyba coś popsute mam

    taki jest zamontowany chyba z 11 letni Pioneer GPS/radio/TV to to
    fabryczne jest ? i to może zakłócać GPS'a ? są płyty z mapami do leganzy ?
    (1999')

    ogólnie da się jeździć i sprawia frajdę z jazdy, bardziej
    taką "dziką" ale frajdę.

    pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2011-01-06 08:15:38
    Temat: Re: tania Daewoo Leganza ożyła :)
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-06 05:00, Michał pisze:
    > -BARDZO BARDZO niebezpieczne na zakrętach, z jednego wyleciałem TYŁEM !!!

    Nie no, nie zartuj, TY wyleciales z zakretu?? TYLEM??
    To rzeczywiscie musi byc niebezpieczna fura.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 3. Data: 2011-01-06 09:08:15
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    ?
    Użytkownik " Michał" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > -dobrze się prowadzi przy 150km/h
    > -BARDZO BARDZO niebezpieczne na zakrętach, z jednego wyleciałem TYŁEM !!!

    To dobrze czy źle się prowadzi?

  • 4. Data: 2011-01-06 09:22:34
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-06 09:08, Agent pisze:
    > ?
    > Użytkownik " Michał" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To dobrze czy źle się prowadzi?

    Na wprost dobrze, na zakretach bardzo zle.
    Daj spokoj, to dziecko TopGear'a.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 5. Data: 2011-01-06 09:33:46
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 06 Jan 2011 09:22:34 +0100, MarcinJM <m...@i...pl>
    wrote:

    > Daj spokoj, to dziecko TopGear'a.

    Może za jakiś czas odkryje, że po 550kkm trzeba też zrobić
    zawieszenie? ;)

    r.
    _____________

  • 6. Data: 2011-01-07 01:39:19
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    MarcinJM <m...@i...pl> napisał(a):

    > Nie no, nie zartuj, TY wyleciales z zakretu?? TYLEM??
    > To rzeczywiscie musi byc niebezpieczna fura.

    No serio, był delikatny zakręt, sniego/lód (droga wyłączona z ruchu).
    Jadę tam z 35km/h myślę "wejdę bokiem": lewo, prawo dziobnięcie hamulca
    na 0.3 sek, ok tył mi leci do przodu prawą stroną gaz żeby wyjść...
    a ta skrzynia przymuliła i NAGLE (nie majestatycznie, powoli i z klasą)
    sru ordynarnie mi tył wyprzedza przód nic się nie da zrobić, blokuje
    hamulce i lecę gdzieś poboczem.

    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2011-01-07 01:41:07
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Agent <w...@o...pl> napisał(a):

    > ?
    > Użytkownik " Michał" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To dobrze czy źle się prowadzi?

    Jak ma przyczepność bardzo dobrze, tylko jak ją traci to robi coś
    dziwnego - za lekkie chyba.

    pozdrawiam.

  • 8. Data: 2011-01-07 01:43:41
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał(a):

    > Może za jakiś czas odkryje, że po 550kkm trzeba też zrobić
    > zawieszenie? ;)
    >
    > r.

    Nie zawieszenie jest ok, i wymieniane.

    co do prowadzenia to powiedział bym tak że na miasto super auto,
    na trasy gorzej ale jest wiele gorszych więc to całkiem niezłe jest :)

    pozdrawiam.

  • 9. Data: 2011-01-07 09:34:55
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-07 01:39, Michał pisze:

> [...]
    > a ta skrzynia przymuliła i NAGLE (nie majestatycznie, powoli i z klasą)
    > sru ordynarnie mi tył wyprzedza przód nic się nie da zrobić, blokuje

    Ja nie mam wiecej pytan, moze ktos z sali?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 10. Data: 2011-01-09 11:21:12
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 7 Sty, 01:39, " Michał" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > a ta skrzynia przymuliła i NAGLE (nie majestatycznie, powoli i z klasą)
    > sru ordynarnie mi tył wyprzedza przód nic się nie da zrobić, blokuje

    Przyznaj się, obwiązałeś felgi wężem ogrodowym ;-)
    A z tym GPSem to powiem tak: takie cyrki są przy ogrzewanej szybie
    przedniej. Raczej wątpię, żeby była to wina radia. Napisz jakiego masz
    GPSa. Może lark jakiś ?