    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: DTMF więcej niż 16 klawiszy
    Date: Mon, 15 May 2017 13:16:24 +0200

    SnCu pisze:

    > Ale dwa modemy klienckie ADSL się ze sobą nie zsychronizują. Potrzebny
    > jest modem centralowy a ten nie tylko że kosztuje, to jeszcze wymaga
    > specjalnej aparatury - takiego który podłącza się przez np. USB i
    > steruje się nim komendami AT jeszcze nie widziałem.

    Technicznych przeszkód jednak nie ma. Potrzeb też zresztą nie. Ale jeszcze
    kilkanaście lat temu potrzeby były, więc sprzedawano modemy sDSL, które
    dawały symetryczne połączenie na odległości rzędu kilometra z prędkościami
    rzędu megabita na sekunę. Takie niewielkie sprzęciki wielkości pudełka
    zapałek, które dobrze się sprawdzały tam, gdzie w dużym budynku lub zespole
    budynków było tylko okablowanie telefoniczne.

    --
    Jarek