  • Data: 2019-07-16 23:13:25
    Temat: Re: DVB-T > DVB-T2
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm, a masz dobre doświadczenia z HDMI-CEC?
    Ja mam jedno - dvd/nagrywarka samsung z teleeizorami dwoma, też samsunga - i nawet
    było, że to zadziała tylko samsung-samsung.
    Cały bajer w tym, że pilot do nagrywarki możesz przestawić przyciskiem w tryb
    sterowania telewizorem. Ale żeby znów sterować nagrywarką, musisz nacisnąć inny
    przycisk.
    Rezultat - i tak leżą dwa piloty takie same (na szczęście różnią się kolorem spodu),
    a nawet trzy, bo trzeci do netii. A jak zrobię "mute" w telewizorze pilotem do
    nagrywarki to muszę pamiętać, żeby pilot z powrotem na nagrywarkę przestawić, bo
    inaczej mama nie może potem oglądać z nagrywarki. Bo to nie moje, szajsunga bym do
    domu nie wpuścił.