    From: "Maciek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)
    Date: Thu, 23 Apr 2009 22:04:03 +0200

    Użytkownik "RBprv" <x...@o...pl> napisał
    > Nie łyknie tych 5PLN. Miałem tak na karcie ze stanem 10gr i włączyli.

    No cóż. Sms-a z potwierdzeniem włączenia "5 MB" nie dostałem a minęło ponad
    48 godzin. A może to kwestia, że wysyłałem w W-wie a teraz jestem nad
    morzem? ;)
    Dziadostwo... To jest przyczyna. Sprzedawanie starterów z numerami, które są
    aktywne. Kasowanie zgłoszeń o problemie w systemie BOA bez choćby jednej
    próby ich rozwiązania. Skandaliczne zachowanie pracowników salonu firmowego.
    Chyba wystarczająco dużo powodów, żeby się uwolnić...

    Maciek.