  • Data: 2022-04-13 15:25:39
    Temat: Re: Dawny sposób wyprawiania skóry.
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 13 April 2022 at 13:07:46 UTC+2, J.F. wrote:
    > Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    l...

    > A tak swoją drogą ... jak wpasc na to, ze skóre trzeba wymoczyc w psim
    > łajnie?
    >
    > Kiedys pies narobił na skóre, a pózniej sie okazało, ze miekka i fajna
    > jest ?
    >
    > J.
    kiedyś nie było fabryk chemicznych i fabryk farmavceuty cznych
    i medycyna byla tylko naturalna i chemia była tylko naturalna i oparta na składnikach
    organicznych lub wydobytych z ziemi, roślin, zwierząt i niskoprzetworzonych.

    Przykladem jest lekarz, eksperymentator, ktory sie n ie kąpal 5 lat

    https://groups.google.com/g/pl.misc.budowanie/c/-pYX
    IHEOjLo

    Każdy wie, że myc ie, higiena są szkodliwe dla zdrowia, skracaja życie, bo pozbawiają
    organizm naturalnej osłony enzymowej pH, ktora chroni przed wnikaniem bakterii przez
    skore do organizmu.

    To dlatego nie kąpiemy psa codziennie, aby nie chorował.

    Podczas zarazy, złomiarze śmietnikowi, nie dość że nie umierali na covida, to jeszcze
    się nie zarażali, bo mieli codzienny kontakt z alergenami, bakteriami, wirusami,
    grzybami, pleśniami.

    Świat sterylny to świat chorobowy
    i z tego powodu główny epidmiolog Szwecji zakazał noszenia maseczek, zakazał
    dystansowania, aby ludzie wymieniali się wirusami i uzyskiwali naturalna odporność
    przez codzienny kontakt z patogenami.

    To samo promował premier UK, Johnson, a jego ojc iec, gdy się syn zaraził covidem, to
    mówił, że nic mu nie będzie bo się wychował na farmie, czyli na wsi ( czyli jest
    wiejskim dzieckiem)

    @WM pisze o zbieractwie
    to Fatso z Londynu będzie najlepszym kontaktem
    on zabytkow nazbieral więcej niż muzeum narodowe

    i siedzi na tej grupie
    i nadal zbiera rzeźby, obrazy, wszystko co stare
    https://groups.google.com/g/soc.culture.polish