  • Data: 2010-04-26 11:41:07
    Temat: Re: Dbałość o lakier samochodu
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ewa pisze:
    > Witam!
    >
    > Pozwolę sobie otworzyć taki wątek.
    >
    > Jak dbać o lakier nowego samochodu, przede wszystkim
    > jak często myć? Czy korzystać z myjni, jeśli tak to z jakiej?

    Czytałem kiedyś, że lakier w nowym samochodzie jest miękki, więc nie
    powinno się przez pierwszy okres użytkowania myć go np na myjni
    automatycznej. Ile w tym prawdy to nie wiem.

    Nie uważam, że jesteś trollem, nie sądzę także, że auto to dorobek
    twojego życia. Po prostu dbasz o samochód, w polskim narodzie jest to
    zjawisko obce dlatego nie dziw się opinii innych którzy tak głupio
    komentują twojego posta.

    --
    krzysiek82