  • 41. Data: 2013-03-05 12:42:47
    Temat: Re: Deaktywacja serwera news.home.net.pl
    Od: Bartosz Bartczak <l...@a...pl>

    Możesz konkretniej podać jakich postów nie widzisz bo nie zauwazyłem na
    razie objawu o którym piszesz a korzystam dłuższy czas z tego serwera
    news. Pytam bo może to nie wina serwera a twojego komputera ;)

    Bartosz Bartczak

  • 42. Data: 2013-03-05 16:04:08
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2013-03-05 12:42, Bartosz Bartczak pisze:
    > Możesz konkretniej podać jakich postów nie widzisz bo nie zauwazyłem na
    > razie objawu o którym piszesz a korzystam dłuższy czas z tego serwera
    > news. Pytam bo może to nie wina serwera a twojego komputera ;)

    Mam leafnode i nie powiem, żebym studiował, jak to działa. :)
    Po prostu zamieniłem nazwę serwera (kilka dni temu)
    i wszystko wyglądało OK. Tylko trafił się jakiś wątek
    z brakującym postem, nie pasującym do filtrów.
    Mam problem ze znalezieniem w tej chwili. Znajdę to doślę.

    --
    Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
    do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

  • 43. Data: 2013-03-05 19:42:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Lukasz Trabinski napisa?(a):

    > Przenumeruj sobie posty. Każdy serwer ma swoją numerację artykułów.
    > news.wit.edu.pl jest na bieżąco karmiony 6 krajowymi feedami i nie ma
    > z tym obecnie problemów. Drzewiej feedów było trochę więcej.

    news.wit.edu.pl - rewelacja, jak dla mnie :) dużo szybciej wszystko tu
    działa niż na zdeaktywowanym serwerze home.pl ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 44. Data: 2013-03-06 10:19:01
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2013-03-05 12:42, Bartosz Bartczak pisze:
    > Możesz konkretniej podać jakich postów nie widzisz bo nie zauwazyłem na
    Tego nie widzę (news.wit.edu.pl)
    (i chyba dotyczy to wszystkich postów od tego nadawcy)

    From: "Grzegorz Z." <r...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.polityka
    Subject:
    =?iso-8859-2?Q?Rozr=F3ba_w_Stettin_z_udzia=B3em_=22z
    wi=B1zkowc=F3w=22?=
    Date: Tue, 5 Mar 2013 00:08:46 +0100
    Sender: r...@m...com

    *KONIEC*

  • 45. Data: 2013-03-06 11:21:39
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> wrote:

    Tu kryje się odpowiedź.

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 46. Data: 2013-03-06 12:09:42
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2013-03-06 11:21, Adam Wysocki pisze:
    > Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> wrote:

    > Tu kryje się odpowiedź.

    Odpowiedź zbyt hermetyczna :( Serwer jest wycinany?

  • 47. Data: 2013-03-06 13:55:51
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    > Odpowiedź zbyt hermetyczna :( Serwer jest wycinany?

    Tak. Eternal september i aioe to anonymizery, które są wycinane przez
    niektóre serwery w Polsce, bo był słany z nich syf. Sam swego czasu
    wycinałem anonymizery, gdy korzystały z nich tylko trolle, ale czasy
    się zmieniły, coraz więcej ludzi korzysta z anonymizerów jak z normalnych
    serwerów, dlatego u siebie wyłączyłem wycinanie, ale niektóre serwery nadal
    je wycinają.

  • 48. Data: 2013-03-06 14:03:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Wednesday, March 6, 2013, 1:55:51 PM, you wrote:

> [...]
    > serwerów, dlatego u siebie wyłączyłem wycinanie, ale niektóre serwery nadal

    Nadal są trolle, które świadomie wykorzystują to, że trzeba sporej
    siły przebicie, żeby wyciąć ich z anonimowych serwerów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 49. Data: 2013-03-06 14:53:12
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2013-03-06 13:55, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > serwerów, dlatego u siebie wyłączyłem wycinanie, ale niektóre serwery nadal

    Jak się przejrzy politykę, religię i pręgierz, to już raczej nie
    są trolle, tylko jakieś agentury politycznych naganiaczy :/

  • 50. Data: 2013-03-06 15:00:39
    Od: Lukasz Trabinski <l...@n...trabinski.net>

    Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> wrote:

    > Odpowied? zbyt hermetyczna :( Serwer jest wycinany?

    Ciete jest:

    news.motzarella.org
    news.albasani.net
    aioe.org