    From: A.L. <a...@z...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Delphi pomoc
    Date: Tue, 24 Feb 2009 11:08:59 -0600

    On Tue, 24 Feb 2009 17:52:55 +0100, Przemyslaw Osmanski

    >Kurcze, odpisuje tutaj, bo tego .... A.L. na szczescie juz sam serwer
    >news wycina.
    >Tylko patrzac na to co napisal, to na kazdy post tutaj mozna tak
    >odpisywac i olewac piszacych.
    >
    >pozdrawiam,
    >Przemek O.

    Myslacy inaczej?... Delphi to smietnik historii, i owym smietnikiem
    zajmuja sie tylko jego entuzjasci. Produkuja sie on na
    pl.comp.lang.pascal i pl.comp.lang.delphi, i TAM trzeba sie pytac o
    pomoc.

    Dziwne ze "specjalisci od programwoania" tego nei wiedza.

    A.L.