  • Data: 2012-06-04 06:06:05
    Temat: Re: Detekcja zniszczonego narzędzia
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...jak narzędzie jest dostosowane do
    > obrabiarki i obróbki konkretnego materiału i jest sprawne technicznie.
    > To nie ma wafla żeby samo z siebie się urwało. Jak łamią Ci się frezy to
    > sprawdź maszynę albo opierdol frezera.

    Frezuje rozne materialy i mozesz mi dowolnie dlugo pociskac
    takie optymistyczne bajki o niezlomnych frezach ;)

    Frez 0.8mm pracujacy w aluminium zlamie wior materialu jesli
    wejdzie pomiedzy frez a material.

    Frezy 1.6mm tnace laminat szklano-epoksydowy tepia sie po
    godzinie pracy i moga strzelic spokojnie po godzinie albo trzech.

    Kazdy frez traci idealne parametry, nawet jesli pracuje w
    intensywnym strumieniu chlodziwa. Kwestia czasu.