  • Data: 2017-06-23 22:14:44
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.06.2017 o 19:44, Pszemol pisze:

    > Nie to. Chce powiedzieć, że niepotrzebnie bijesz na alarm strasząc co to
    > będzie gdy wszyscy na raz zaadoptują nowinkę techniczną w jeden dzień,
    > czego przecież nie zrobią.
    >
    > Sztuczne założenie zrobiłeś i doprowadziłeś do katastrofy, no brawo. Ale
    > realnie to nigdy nie nastąpi.

    Nie. Piszę tylko, że obecnie nie ma infrastruktury do elektryków. I
    nawet jak ktoś w garażu podziemnym znajdzie gniazdko, to nie znaczy, że
    może tam sobie ładować teslę.

    > Może dziś 100W max (choć wątpię czy max, raczej średnio non-stop) ale w
    > latach 60-tych były bardziej prądożerne.

    Dalej nie ten rząd wielkości.

    > Tymczasem gdy wchodziły w użycie lodówki to przeciętny dom miał wśród
    > odbiorników energii jedynie kilka małych żarówek,

    Małe żarówki to masz teraz. Kiedyś 100 lub 75 była standardem. Jedna
    lodówka bilansu mocy nie przewracała.

    > Tak samo jak był z lodówkami problem.

    Nie było.

    > Nie mówię że możesz.

    Ale twój poprzednik mówił i z nim dyskutowałem.

    > Ale to nie powód aby ludzi zniechęcać do zakupu lodówek ani ev.

    Ale nikt ich nie zniechęca. Sami nie kupują. Czemu?

    > Moim zdaniem od elektrycznych aut w niedalekiej przyszłości nie ma odwrotu.

    Być może jest to technologia przyszłości, natomiast na tą chwilę jest
    zupełnie pozbawiona zalet dla przeciętnego użytkownika. Zwłaszcza w
    stanach - wy chyba jeżdzicie znacznie dalej niż 15 km dziennie.

    Shrek