    From: art <a...@i...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Digital Oscilloscope Kit DSO062
    Date: Sun, 16 Oct 2016 08:56:28 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 15 Oct 2016 19:52:37 +0200, janusz_k napisał(a):

> [...]
    -DSO062-DIY-Kit-
    p-981554.html

    h=base-relevance-
    ele-1-1-1013&search_scope=category-67212&string=Hant
    ek%206022BE

    > Co do próbkowania podobnie jest z Saleae analizatorem stanów, max
    > próbkowanie jakie udaje się uzyskać to kilkadziesiąt kiloherców, o 1Mhz
    > próbkowania można pomarzyć, całe szczęście utopiłem tylko 40zł. Dzięki
    > za ostrzeżenie.

    Dziękuję za te informacje, o nie właśnie mi chodziło.

    Ciekawe, że przy takim gwałtownym rozwoju technologii, konstrukcje
    porządnych oscyloskopów pozwalających obserwować przebiegi na
    częstotliwościach rzędu setek MHz są wciąż rarytasem, chyba raczej
    niedostępnym dla kieszeni zwykłego entuzjasty elektroniki...