    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dioda powiadomień
    Date: Fri, 29 Dec 2017 19:03:07 +0100

    On Fri, 29 Dec 2017 18:15:54 +0100, Trybun <c...@j...ru> wrote:
    > Sam nie wiem. Na razie chciałbym tylko się przyjrzeć plikowi
    > konfiguracyjnemu diody niebieskiej, która po aktualizacji Andka z
    > 4.1 na
    > 4.2 straciła chęć do aktywności większej niż dawanie znać że żyje,
    > tylko
    > mignięciem podczas podłączenia do prądu wyłączonego telefonu.
    > Wszelakie
    > próby zaaktywowania jej programami do obsługi powiadomień w
    > Androidzie
    > spełzają na niczym.

    To nie tędy droga, Każda implementacja androida przez producenta
    danego urządzenia zaszywa logikę sterowania led w kodzie usług do
    odpowiednich zdarzeń. Jeśli to się popsulo to nie naprawisz tego
    przez banalna edycje jakiś ustawień. Trzeba poprawnie zaktualizować
    systemową aplikacje, która tymi ledami zarządza (która manipuluje de
    dacto plikami w /sys/class/led/).
    Oczywiście można napisać własną apke migajaca ledami używając klasę
    Notification* lub bezpośrednio "pomijając" Androida przez manipulację
    plikami w /sys/class/led/...

    * - jeśli coś się poprawnie nie zaktualizowalo to ta metoda może nie
    działać i pozostaje tylko metoda przez bezpośrednio manipulację
    plikami /sys/class/led

    --
    Marek