eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaDlaczefo trabant nie zrobił kariery? › Re: Dlaczefo trabant nie zrobił kariery?
  • X-Received: by 10.140.30.118 with SMTP id c109mr274032qgc.15.1424095302729; Mon, 16
    Feb 2015 06:01:42 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.30.118 with SMTP id c109mr274032qgc.15.1424095302729; Mon, 16
    Feb 2015 06:01:42 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!lightspeed.eweka.nl!lightspeed.eweka.nl!hl2no17237880igb.0!
    news-out.google.com!c1ni7qar.1!nntp.google.com!i13no1596486qae.0!postnews.googl
    e.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 16 Feb 2015 06:01:42 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <mbsskn$tpn$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.32.138;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 46.113.32.138
    References: <5...@g...com>
    <e...@g...com>
    <mbnum7$4g7$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mbsskn$tpn$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Dlaczefo trabant nie zrobił kariery?
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Mon, 16 Feb 2015 14:01:42 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2911
    X-Received-Body-CRC: 2174480631
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34423
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 14:51:59 UTC+1 użytkownik AL napisał:
    > On 2015-02-14 18:35, k...@g...com wrote:
    > > W dniu sobota, 14 lutego 2015 17:55:35 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
    > >> W dniu 2015-02-14 o 17:26, k...@g...com pisze:
    > >>> Coś mi mówi ze samochody masowo produkowane zawsze będą miały stalowe
    karoserie.
    > >>
    > >> Zdaje się że niektóre francuzy mają błotniki z tworzywa. Raczej nie ze
    > >> względów antykorozyjnych :)
    > >>
    > >>
    > >> --
    > >> P. Jankisz
    > >> O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
    > >> "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
    > >> tylu idiotów" Stanisław Lem
    > >
    > > Na części zamienne błotniki z laminatu do Syren produkowało rzemiosło. Ani te
    francuzy ani Syreny nie świadczą że blisko do masowej produkcji plastikowych
    samochodów. Stal tania i technologia opanowana do perfekcji. Wszystko inne będzie
    droższe.
    > >
    > większość współczesnych 'francuzów' ma przednie błotniki z tworzywa (i
    > nie chodzi tu o taniość ale o to, że te błotniki wracają do swojej
    > pierwotnej formy po drobnych stłuczkach parkingowych do ok 5km/h).
    > Bardzo często z tworzywa jest też wykonana klapa tylna.

    Ale to świadczy że to są plastikowe samochody? Warszawa garbus miała plastikową
    kierownicę. Gałka na dźwigni zmiany biegów była z plastiku. Czy tą warszawiankę uznał
    być za samochód z plastiku?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: