eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego niektóre auta szczególnie źle trzymają się nawierzchni? › Re: Dlaczego niektóre auta szczególnie źle trzymają się nawierzchni?
  • Data: 2019-01-06 20:47:00
    Temat: Re: Dlaczego niektóre auta szczególnie źle trzymają się nawierzchni?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 6 Jan 2019 19:24:08 +0100, Marek S napisał(a):
    > W dniu 2019-01-05 o 21:13, J.F. pisze:
    >> troche zalezalo od stanu, amory, luzy w zawieszeniu, wypadki, pewnie
    >> ustawienie geometrii ... ale to raczej na prostej a nie w zakretach.
    >
    > Auto kupiłem z fabryki. Na wprost, to chyba każde auto dobrze jeździ.

    Sierra to mi tak jakos "myszkowala" na wprost, przynajmniej takie
    mialem wrazenie.
    Szczegolnie odczuwalne np na ulicach z torami tramwajowymi.

    >>> Mniej więcej jak tu, choć tu przodem zaliczyli barierkę:
    >>> https://youtu.be/hz4Czi4qDgM?t=64
    >> Gololedz, olej ?
    >> Bo faktycznie wolno, gwaltownych manewrow nie widac, a slizga sie jak
    >> na lodowisku.
    >
    > Inni dali radę.

    No dali. Ale lata jak glupi.

    >> Popros Tomka - moze Ci pokaze rajdowy styl jazdy, moze oceni Twoj.
    >> Moze po prostu jezdzisz dwa razy szybciej niz inni i juz duze roznice
    >> miedzy pojazdami widac.
    >
    > Nie da się 2x szybciej jechać w gęsiego.

    No nie da, wiec mnie troche dziwi to co piszesz.

    > Nie mówię, że przy 10km/h tak
    > się działo. Jeśli staniesz przy jakimś rondzie, to od czasu do czasu
    > usłyszysz normalnie jadące auto, w którym opony kwiczą.

    Pomijajac geometrie zawieszenia ... moze po prostu guma taka, ze
    w niektorych warunkach piszczy.

    >> Jak dla mnie, to wszystkie samochody trzymaja sie podobnie.
    >> Ale przy "normalnej jezdzie", to prawdopodobnie mam jeszcze spory
    >> zapas przyczepnosci. A wcale wolno nie jezdze ...
    >
    > Tu całkowicie się z Tobą nie zgodzę. Jest wręcz przepaść w
    > przyczepności. W 2 czy nawet 3 autach miałem tak jak w żadnym innym,
    > nawet fabrycznie nowym. Mowa o zakrętach.

    Tylko jak to sprawdzic, jadac gesiego ?
    Ja przejezdzam, ten przede mna przejezdza, ten za mna przejezdza ... a
    czasem jade szybciej i tez przejezdzam ...

    Na tor pojechac ? byloby najlepiej.

    W kazdym badz razie jakiejs diametralnej roznicy nie widze.

    > Nubira wręcz jak ponton się zachowywała. Trzeba było zgadywać co się
    > stanie.

    Ale co - jazda na granicy poslizgu i zgadywanie czy poslizgnie sie tyl
    czy przod ?

    Czy po prostu przechyly powodowaly na Tobie takie wrazenie, ze zaraz
    wypadnie, a wcale nie wypadala ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: