eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego niektóre auta szczególnie źle trzymają się nawierzchni? › Re: Dlaczego niektóre auta szczególnie źle trzymają się nawierzchni?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Dlaczego niektóre auta szczególnie źle trzymają się nawierzchni?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 6 Jan 2019 20:47:00 +0100

    Dnia Sun, 6 Jan 2019 19:24:08 +0100, Marek S napisał(a):

    > Auto kupiłem z fabryki. Na wprost, to chyba każde auto dobrze jeździ.

    Sierra to mi tak jakos "myszkowala" na wprost, przynajmniej takie
    mialem wrazenie.
    Szczegolnie odczuwalne np na ulicach z torami tramwajowymi.

    > Inni dali radę.

    No dali. Ale lata jak glupi.

    > Nie da się 2x szybciej jechać w gęsiego.

    No nie da, wiec mnie troche dziwi to co piszesz.

    > Nie mówię, że przy 10km/h tak
    > się działo. Jeśli staniesz przy jakimś rondzie, to od czasu do czasu
    > usłyszysz normalnie jadące auto, w którym opony kwiczą.

    Pomijajac geometrie zawieszenia ... moze po prostu guma taka, ze
    w niektorych warunkach piszczy.

    > Tu całkowicie się z Tobą nie zgodzę. Jest wręcz przepaść w
    > przyczepności. W 2 czy nawet 3 autach miałem tak jak w żadnym innym,
    > nawet fabrycznie nowym. Mowa o zakrętach.

    Tylko jak to sprawdzic, jadac gesiego ?
    Ja przejezdzam, ten przede mna przejezdza, ten za mna przejezdza ... a
    czasem jade szybciej i tez przejezdzam ...

    Na tor pojechac ? byloby najlepiej.

    W kazdym badz razie jakiejs diametralnej roznicy nie widze.

    > Nubira wręcz jak ponton się zachowywała. Trzeba było zgadywać co się
    > stanie.

    Ale co - jazda na granicy poslizgu i zgadywanie czy poslizgnie sie tyl
    czy przod ?

    Czy po prostu przechyly powodowaly na Tobie takie wrazenie, ze zaraz
    wypadnie, a wcale nie wypadala ?

    J.