    From: ń <ń@ń.ń>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dlaczego padaja Eneloopy?
    Date: Mon, 2 Jul 2018 12:09:32 +0200

    No nie, kolejna ładowarka to byłby kolejny gadżet ;-)
    Choć jestem ciekaw, jak się sprawuje nowy model ładowarki Panasonica ten z
    wyświetlaczem LCD.
    Generalnie szkoda, że ładowarki Panasonic są takie wrażliwe na jakość włożonych do
    ładowania aku i najczęściej nie ładują żadnych innych (wyskakuje błąd) niż eneloopy.
    Mam też jakieś urządzenie elektroniczne Olympusa napędzane 1xAAA z wbudowaną w
    urządzenie ładowarką i na tych wadliwych AAA pro też wyskakuje błąd, więc to jednak
    coś z aku jest.
    Jeden drugi mógł mi upaść na twarde, drugi trzeci mógł być na zewnątrz na mrozie
    (czujnik pogody), trzeci czwarty mógł się rozładować do końca (lampka, zabawka), ale
    cała wadliwa partia? Całej partii też raczej nie przegrzałem nachalną ładowarką :-o
    Przy AA nie miałem problemów, choć dwie sztuki białych AA zaczęły mi wyciekać (a
    przynajmniej "pocić się" spod folii).

    -----