  • Data: 2003-01-20 14:28:48
    Temat: Re: Długie nazwy domen?
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:

    > Bezpośrednie, nie wiem, dlaczego Ty takiego nie widzisz - jest to
    > poddomena .com.pl. Brak zachowania ciągłości hierarchii występowałby w
    > domenie
    >
    > piloty.zdalnego.sterowania.oryginalne.zamienne.i.uni
    wersalne.com.pl

    Nie. Hierarchiczne, to znaczy każdy "człon" odzwieciedla odpowiednie
    organizacje. pl- czyli country-code TLD; com.pl - czyli Commercial
    Organizations w PL; onet.com.pl - czyli ONET.PL S.A. W KRAKOWIE (jak
    podaje whois.dns.pl). Jest to intuicyjne i hierarchiczne. Natomiast
    piloty-zdalnego-sterowania-oryginalne-zamienne-i-uni
    wersalne nie
    odzwierciedla niczego, poza faktem wykorzystania DNS do czegoś, do czego
    DNS przeznaczony nie jest.

    --
    * Maciej 'Voovoos' Wierzbicki * VOO1-RIPE * VOO1-6BONE