  • 1. Data: 2012-11-29 13:28:26
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 29 Nov 2012 11:27:22 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Jak to dobrze, że na autostradzie postawiono ograniczenie do 30 km/h i
    > nowoczesny fotoradar. Wreszcie jakiś bat na piratów drogowych!

    oczywiście dziennikarzyna nie skojarzył faktu, że 30kmh jest tymczasowo
    ze względu na wjazd na objazd zamkniętego tunelu. Za to pręgierzanie mają
    czym się podniecać.

    PS: Ten FR w tym miejscu przy normalnym ruchu jest na grzyba potrzebny
    ale to już inna dyskusja

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 2. Data: 2012-11-29 13:52:59
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2012-11-29 13:28, masti pisze:

    > oczywiście dziennikarzyna nie skojarzył faktu, że 30kmh jest tymczasowo
    > ze względu na wjazd na objazd zamkniętego tunelu. Za to pręgierzanie mają
    > czym się podniecać.

    A ty nie czytasz artykułów do końca:
    "Fotoradar miał stanąć w tym miejscu jeszcze przed awarią na budowie
    metra i przed wytyczeniem objazdu dla tunelu. Na wcześniejszym odcinku
    Wisłostrady obowiązuje ograniczenie do 50 km na godz., więc jeżeli ktoś
    jedzie przepisowo, to nie będzie miał problemu, by zwolnić."

    --
    RomanS
    ___________________

  • 3. Data: 2012-11-29 15:33:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 29 Nov 2012 13:52:59 +0100 osobnik zwany Roman
    Stachowiak napisał:

> [...]
    > objazdu dla tunelu. Na wcześniejszym odcinku Wisłostrady obowiązuje
    > ograniczenie do 50 km na godz., więc jeżeli ktoś jedzie przepisowo, to

    ależ czytam i właśnie o tym piszę, że onże FR docelowo bedzie stał na
    50kmh, a 30 jest tam tymczasowo. Pomijam, głupotę stawiania 30kmh bo jest
    mała szykana. W końcu kierowca ma widzieć co jest przednim i dostosować
    prędkość do warunków. a 30 to tam nawet walcem mozna

  • 4. Data: 2012-11-29 16:08:52
    Od: tÎż

    masti wrote:

    > ależ czytam i właśnie o tym piszę, że onże FR docelowo bedzie stał na
    > 50kmh, a 30 jest tam tymczasowo.

    Ograniczenie do 50 km/h także jest tam wzięte z dupy.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2012-11-29 16:15:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 29 Nov 2012 15:08:52 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Ograniczenie do 50 km/h także jest tam wzięte z dupy.

    też

  • 6. Data: 2012-11-29 17:46:40
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <k97roj$lvm$1@dont-email.me>, masti <g...@t...hell> wrote:

> [...]
    > mała szykana. W końcu kierowca ma widzieć co jest przednim i dostosować
    > prędkość do warunków. a 30 to tam nawet walcem mozna

    Zaraz, zaraz. Ktos tu manipuluje.
    Od kiedy to Wislostrada jest autostrada? Przeciez to nawet nie jest
    droga szybkiego ruchu.
    --
    TA

  • 7. Data: 2012-11-29 19:50:48
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:

    > Zaraz, zaraz. Ktos tu manipuluje.
    > Od kiedy to Wislostrada jest autostrada? Przeciez to nawet nie jest
    > droga szybkiego ruchu.

    Ale ma podwyższony limit prędkości - od Marymonckiej do mostu Gdańskiego
    - 80 km/h, dalej aż do Trasy Siekierkowskiej - 70km/h. I tylko kawałek
    Grodzka - Karowa oraz sam tunel maja ograniczenie do 50km/h - od
    Grodzkiej ze względu na skrzyżowanie co kawałek, tunel ze względów
    oczywistych.

    --
    Darek

  • 8. Data: 2012-11-30 01:43:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 29 Nov 2012 12:28:26 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > oczywiście dziennikarzyna nie skojarzył faktu, że 30kmh jest tymczasowo
    > ze względu na wjazd na objazd zamkniętego tunelu. Za to pręgierzanie mają
    > czym się podniecać.

    To czy jest to tymczasowe to się okaże po policzeniu ile kasa miejska jest
    do przodu na takim ograniczeniu i FR.
    Raczej nastaw się że ograniczenie zostanie, albo i okaże się że "ze względu
    na dużą ilość wypadków" warto jeszcze bardziej dopuszczalną prędkość
    obniżyć ;)

    W każdym razie ja taką "tymczasową" 30-tkę mam też jedną w okolicy - ze dwa
    lata już będzie, grzecznie przejeżdżam tam cały odcinek z dozwoloną
    prędkością, bo mało kiedy nie ma tam dzielnego patrolu który poluje na tych
    co to sobie lubią 50-tką poszaleć za miastem...

  • 9. Data: 2012-11-30 06:07:32
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <50b7ae92$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> wrote:

> [...]
    > Grodzka - Karowa oraz sam tunel maja ograniczenie do 50km/h - od
    > Grodzkiej ze względu na skrzyżowanie co kawałek, tunel ze względów

    No, ale wciaz daleko jej do autostrady, czy drogi szybkiego ruchu.
    --
    TA

  • 10. Data: 2012-11-30 09:40:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 29 Nov 2012 19:50:48 +0100 osobnik zwany Dariusz K.
    Ładziak napisał:

> [...]
    > Grodzka - Karowa oraz sam tunel maja ograniczenie do 50km/h - od
    > Grodzkiej ze względu na skrzyżowanie co kawałek, tunel ze względów

    jakoś do mnie ta oczywistość ograniczenia w tunelu przy 3 pasach ruchu i
    osobnych tunelach w obu kierunkach nie dociera