  • Data: 2011-03-07 09:59:50
    Temat: Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-) ss7
    Od: Ziolko <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-07 10:21, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    > W dniu 2011-03-07 10:12, Ziolko pisze:
    [..]

    > Za komuny (niedotrzymywaną) normą było 18 na 100. W praktyce było tyle,
    > ile powyżej :-)
    z tego co pamiętam to tak, ale to było dawno temu gdy żyły smoki ....

    > Prawidłowe oszacowanie liczby łączy i tak zależy od ruchu. Inny ruch
    > jest dla abonentów mieszkaniowych, inny dla instytucjonalnych, inny dla
    > call center :-)
    znów tak.

    > Na pewno masz sygnalizację SS7? A może DSS1? :-)

    Mam DSS1 do klientów biznesowych,

    a do operatorów SS7 (np. TP),
    aczkolwiek pamiętam czasy R2 do miasta wojewódzkiego .....

    DGT-3450 ma procesory takie i takie.

    Panowie to że jestem "niedokładny", nie znaczy że nie wiem o czym
    mówię/pisze ;-P

    Chyba powinienem obiecać poprawę??!! i na pewno to kiedyś zrobię ;)

    --
    Art