  • Data: 2011-03-07 09:56:41
    Temat: Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik karol napisał:

    > parzystych inne niż nieparzystych.... Przykro mi kolego ale w tej kwesti
    > widze, że masz mgliste pojęcie. Powtórze cen nie można różnicować a
    > jeśli tak robisz to się sam prosisz o wielkie kłopoty w wrazie jak Cie
    > jakis abon. gdzieś poda...Myślę, że wyjaśniłem co miałem na myśli.

    Chyba sie mylisz, taka Multimedia od zarania dziejow ma rozne ceny na
    telewizje w zaleznosci od miasta i krzywda im sie nie dzieje. I sa to
    oficjalne ceny cennikowe, cenniki sa rozne dla poszczegolnych miast.
    Tak samo potrafia dac rozne promocje na dostep do internetu w zaleznosci
    od ulicy, ulice/osiedla, gdzie maja konkurencje w postaci np. Vectry,
    maja lepsze promocje niz ulice/osiedla, na ktorych konkurencji brak.
    Nawet w jednym miescie. Podobnie robi Vectra (lokalne promocje).
    Dopoki nie udowodni sie cen dumpingowych to raczej mozna ich cmoknac...

    pozdr.