  • Data: 2019-01-28 22:41:30
    Temat: Re: Dobry Googlofon, jaki?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2019 o 21:10, Marek S pisze:

    > - Brak lagowania przy posługiwaniu się aplikacjami.
    Wymuś tryb pracy.. "performance" czy jak on sie tam nazywa. Troszkę Ci
    skrobnie baterie, ale zawsze będzie żwawo reagował
    > - By zasobożerne aplikacje nie gryzły się ze sobą (np. NaviExpert z
    > Yanosikiem i czymś jeszcze w tle - bo już tak widywałem u innych)
    > - By Bluetooth miał dobry zasięg i wspierał bieżące technologie.
    to zależy w dużym stopniu od odbiorników. słuchawki stereo za 4 dolary
    mają zasięg 30cm. za 40 dolarów 3 metry. (z tym samym telefonem)
    > - By nie było problemów z odtwarzaniem różnych materiałów szkoleniowych
    > typu Udemy, Youtube i innych
    > - By wyświetlacz nie był zbyt ogromny. 5.5" jest w sam raz.
    > - Asystent głosowy.
    > - Możliwie długi okres aktualizacji OS.
    >
    > A wydać? Max 3500zł.
    Pixel3 w porównaniu do nexusa będzie lżejszy, dłużej wytrzyma na baterii
    i chyba spełni wszystkie krtyeria.
    > O bezpieczeństwie nie wspomnę.
    Taka sugestia do rozważenia w bezsenną noc. Być może, tak sobie tylko
    myślę, że jak zapłacisz 3 koła za telefon, to czujesz że powinien być
    bezpieczny nie? Czy to nie jest złudne, życzeniowe przekonanie? Bo
    jakbym był hakerem, to celowałbym we włamania do telefonów za co
    najmniej 3 tyś złotych, a całkowicie olałbym tanie modele i te z
    alternatywnym softem. mało ich (alternatywny soft), a ten co roota
    robił, na pewno "Lolkiem" nie jest. Więc może weź sprawy w swoje ręce i
    sam zadbaj o bezpieczeństwo, jakimś firewalem... i nie łudź się ze
    nowszy android jest bardziej bezpieczny. w sklepie play jest dużo
    "wirusów" i działają na każdym androidzie. OStatnio się nawet przyznali
    że testują oprogramowanie mobilne, na stacjonarnych urządzeniach. więc
    wystarczyło aktywować wirusa dopiero i tylko jak telefon jest w ruchu,
    a taki wirus w laboratoriach google był niewykrywalny. jak długo taka
    sytuacja trwała 10 lat?