  • Data: 2019-01-28 23:21:37
    Temat: Re: Dobry Googlofon, jaki?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-28 o 22:41, ToMasz pisze:

    > Wymuś tryb pracy.. "performance" czy jak on sie tam nazywa. Troszkę Ci
    > skrobnie baterie, ale zawsze będzie żwawo reagował

    Gdzie to się ustawia w Androidzie 8? Nie widziałem takowej opcji.

    > to zależy w dużym stopniu od odbiorników. słuchawki stereo za 4 dolary
    > mają zasięg 30cm. za 40 dolarów 3 metry. (z tym samym telefonem)

    Mam słuchawki za 1600zł jeśli to wyznacznik.

    > Pixel3 w porównaniu do nexusa będzie lżejszy, dłużej wytrzyma na baterii
    > i chyba spełni wszystkie krtyeria.

    Oby - bo nie chcę wdepnąć w kosztowną minę.

    > Taka sugestia do rozważenia w bezsenną noc. Być może, tak sobie tylko
    > myślę, że jak zapłacisz 3 koła za telefon, to czujesz że powinien być
    > bezpieczny nie?

    Uproszczę temat, bo chyba rozważania tego typu są niecelowe. Mam od
    zawsze jakiegoś starego HTC Desire. Leży bo mam nadmiarową kartę SIM.
    Wszyscy znajomi przeszli na mój firmowy numer telefonu już dawno temu.
    No i nie dalej jak przedwczoraj zaglądam do niego ... i widzę 3
    animowane ikonki Androida na wyświetlaczu, zachęte do wybrania
    właściwej, jakieś kody kolorowe i napis iż mam zapłacić aby coś tam. Nie
    korzystam w nim z WiFi, nie mam żadnych aplikacji dodatkowych. Gdybym
    nie mógł przywrócić ustawień fabrycznych, to zwyczajnie wyrzuciłbym ten
    telefon. Być może sytuacja się powtórzy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek