  • Data: 2024-03-30 15:37:13
    Temat: Re: Dobrze te mini skrzynkę poskładałem?
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2024 o 14:18, Paweł Pawłowicz pisze:
> [...]
    a-mozliwy-wyzwalacz-a9s70790/p/0001-00000-53597?gcli
    d=EAIaIQobChMI4eyOsf2bhQMVZgqiAx1tHQAwEAQYCCABEgKri_
    D_BwE

    > "Rozłącznik (ang. switch) - połącznik przeznaczony do włączania i
    > wyłączania określonych prądów roboczych, w tym również przeciążeniowych,
    > zdolny do długotrwałego przewodzenia swego znamionowego prądu cieplnego
    > oraz do krótkotrwałego przewodzenia określonych prądów zwarciowych.
    > Jest to łącznik elektryczny używany do wyłączania prądów roboczych, o
    > wartościach nieprzekraczających dziesięciokrotnej wartości prądu
    > znamionowego."
    >
    > I z karty katalogowej tego, do którego link podałeś:
    > "Trwałość Elektryczna 30000 cykli"

    A tu, w pdfie mówią inaczej:

    https://www.se.com/pl/pl/product/A9S65491/roz%C5%82%
    C4%85cznik-izolacyjny-acti9-isw1004-100a-4biegunowy/

    Trwałość mechaniczna 20 k cykli
    Trwałość elektryczna 10 k cykli.

    Suma się zgadza :)

    Powyższe bez podania warunków testu. Można założyć, że w warunkach
    laboratoryjnych.

    W powyższym pdf mamy jeszcze kategorię użytkowania AC-22A:

    AC-22A, AC-22B: łączenie obwodów o charakterze mieszanym
    (rezystancyjnym i indukcyjnym); w tym umiarkowanie przeciążonych.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza