  • Data: 2024-03-30 17:22:23
    Temat: Re: Dobrze te mini skrzynkę poskładałem?
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2024 o 15:37, PeJot pisze:
> [...]
    a-mozliwy-wyzwalacz-a9s70790/p/0001-00000-53597?gcli
    d=EAIaIQobChMI4eyOsf2bhQMVZgqiAx1tHQAwEAQYCCABEgKri_
    D_BwE

    > A tu, w pdfie mówią inaczej:
    >
    > https://www.se.com/pl/pl/product/A9S65491/roz%C5%82%
    C4%85cznik-izolacyjny-acti9-isw1004-100a-4biegunowy/

    > Trwałość mechaniczna 20 k cykli
    > Trwałość elektryczna 10 k cykli.

    Fakt. Sprawdziłem dla 32A.
    Niemniej jednak nijak nie można powiedzieć, że "pierwsze rozłączenie
    przy 100 A jest jednocześnie ostatnim".

    P.P.