  • 41. Data: 2024-03-28 00:45:05
    Temat: Re: Dobrze te mini skrzynkę poskładałem?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:utsl12$19f5t$2@dont-email.me>
    user Mateusz Bogusz pisze tak:

    > Też o tym myślałem. Ale z jakiegoś powodu te listwy są w kolorach
    > niebieskich i zielonych. Brązowej nie dołączyli. Spędza mi to sen z
    > powiek ;-)

    Mnie spędza dlaczego L nie jest przy najwiekszym poborze
    tylko przy najmniejszym ;)

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 42. Data: 2024-03-28 01:04:45
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.03.2024 o 00:45, PiteR pisze:

    > Mnie spędza dlaczego L nie jest przy najwiekszym poborze
    > tylko przy najmniejszym ;)

    Bo nie rozumiesz zamysłu :) Bezpiecznik, generalnie ma chronić
    elektrownię a nie urządzenie, które spowodowało przeciążenie :D ale...

    Z mojego doświadczenia, 90% suwerena uznaje bezpiecznik jako
    zabezpieczenie urządzenia a nie instalacji-elektrowni :D

    Innymi słowy, bezpiecznik dla 90% suwerena jest jak pas bezpieczeństwa,
    czyli chroni urządzenie przed kurwa chujwieczym :D

    AMENT+
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 43. Data: 2024-03-28 07:21:48
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 27.03.2024 o 22:19, PeJot pisze:

    > Nie słyszałem, ale może sprawdzę.

    Zjawisko nie wydaje się nie niemożliwe, ale na rynku jest mnóstwo shitu.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 44. Data: 2024-03-28 07:24:59
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Też o tym myślałem. Ale z jakiegoś powodu te listwy są w kolorach
    > niebieskich i zielonych. Brązowej nie dołączyli. Spędza mi to sen z
    > powiek ;-)

    https://electric.pl/listwy-zaciskowe/135876-listwa-p
    rzylaczeniowa-izolowana-czarna-lpi-6s-a18-0038-59075
    70302839.html

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 45. Data: 2024-03-28 07:26:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Są C 0.5, w sam raz do drobnicy.

    Mam co prawda takie
    https://www.piekarz.pl/30516-gniazdo-bezpiecznika-di
    nkle-dkk4-tf-5x20-/
    i cały worek różnych wkładek od 100mA w górę.

    Ale to ma znaczenie? Jest możliwe takie zwarcie w tej małej elektronice,
    że B1 nie zadziała, a zagrozi?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 46. Data: 2024-03-28 07:31:34
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 26.03.2024 o 22:00, titanus pisze:

    > Rozłącznik izolacyjny. Stosowany jako optyczne "potwierdzenie"
    > rozłączenia obwodu od zasilania.
    > np taki:
    > https://allegro.pl/oferta/schneider-rozlacznik-izola
    cyjny-fr-1p-20a-a9s60120-13143392714

    Tak na marginesie, czym jest lepszy FR od byle S-ki ? Akurat te
    Schneidery ważą tyle, co nic a więc i w środku ubogo.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 47. Data: 2024-03-28 15:38:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Mar 2024 01:04:45 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

> [...]
    >
    > Z mojego doświadczenia, 90% suwerena uznaje bezpiecznik jako
    > zabezpieczenie urządzenia a nie instalacji-elektrowni :D

    Elektrowni to raczej nie przeszkadza.
    Elektrownia bardzo duĹźo zniesie ... i czy w ogĂłle ma bezpieczniki?

    > Innymi słowy, bezpiecznik dla 90% suwerena jest jak pas bezpieczeństwa,
    > czyli chroni urządzenie przed kurwa chujwieczym :D

    Cos w tym jest.
    Ale tak po prawdzie, to w sumie ... przed czym chroni urządzenie?

    Za to chroni dom suwerena ...

    J.

  • 48. Data: 2024-03-28 15:52:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Mar 2024 20:24:05 +0100, PeJot wrote:

    > Są C 0.5, w sam raz do drobnicy.

    C to nie są do silników?

    Inną drobnicę chronią więc gorzej ... ale moze te 0.5 wystarczy ..

    J.

  • 49. Data: 2024-03-28 16:16:13
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 28.03.2024 o 14:18, titanus pisze:
> [...]
    > 3. Co to jest odłącznik.
    >
    > Co i gdzie ma zastosowanie.
    >
    > Ciekawe rozumowanie: skoro coś nie waży nic to to jest nic nie

    Widziałem już trochę popalonych FR-ek, i widać było że w środku toto
    jest zaprojektowane mega oszczędnie. Za tym idzie cena.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 50. Data: 2024-03-28 16:55:13
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    W dniu 27.03.2024 o 20:24, PeJot pisze:

    > Są C 0.5, w sam raz do drobnicy.

    Do drobnicy, a właściwie do elektroniki, używa się bezpieczników o
    charakterystyce Z. Są szybkie.

    P.P.