  • Data: 2017-01-13 13:21:12
    Temat: Re: Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Google ma dobry mechanizm rozpoznawania mowy, w tym polskiej, ale u
    > siebie na serwerze.
    > Korzystaja z tego programy korzystajace z klawiatury - np sms czy
    > wprowadzanie adresu w nawigacji.
    >
    > Natomiast wiele telefonow oferuje sterowanie glosem "prywatnie", i tam
    > juz roznie jest.
    > Za to dziala szybko, bez internetu ... i w ograniczonym zakresie.

    Zgadza się - rozpoznawanie wypowiedzianych wyrazów ma google dobrze
    opanowane - nie widzę dużo błędów, nawet gdy w tle idzie telewizor albo
    buczy odpieniacz w akwarium... Gorzej z rozumieniem kontekstu - jak ktos
    mowi "pokaz trase na lotnisko" to chyba system powinien sie domyslic ze
    chodzi o nawigacje a nie o wyszukanie stron www z wyrazami "pokaż", "trasę"
    i "lotnisko" :-)

    Siri chyba też na serwerze działa, tak jak ok Google.