  • 1. Data: 2017-01-10 21:22:12
    Temat: Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Witam po dłuższej przerwie :-)

    Czy ktoś umie doradzić jak w prosty sposób dodać do amerykańskiej wersji
    Galaxy S3 język polski?

    Ku mojemu zaskoczeniu Android nie oferuje mi wszystkich języków do wyboru -
    myślałem że wystarczy przestawić język w ustawieniach, jak w iPhone, a tu
    zonk i kicha.

    Ta słuchawka pracuje pod kontrolą Andka 4.4.2

    Byłbym wdzięczny za pomoc...

  • 2. Data: 2017-01-11 21:21:06
    Temat: Re: Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    >Czy ktoś umie doradzić jak w prosty sposób dodać do amerykańskiej wersji
    >Galaxy S3 język polski?

    Trzeba poczekać aż wizy zlikwidują

    >Ku mojemu zaskoczeniu Android nie oferuje mi wszystkich języków do wyboru

    Uznał, że żaden z ciebie poliglota.

  • 3. Data: 2017-01-12 11:51:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *Pszemol* napisał(-a):

> [...]
    > iPhone, a tu zonk i kicha.
    >
    > Ta słuchawka pracuje pod kontrolą Andka 4.4.2

    Czy nie za trudne będzie wgranie ODIN-em wersji XEO firmware jeśli taka
    istnieje dla tego fona (brak szczegółów co to za smartfon)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2017-01-12 12:10:57
    Od: atm <...@v...pl>

    > Czy nie za trudne będzie wgranie ODIN-em wersji XEO firmware jeśli taka
    > istnieje dla tego fona (brak szczegółów co to za smartfon)

    Tez o tym myslalem, jednak to wersja amerykanska wiec niekoniecznie sie
    to uda.

  • 5. Data: 2017-01-12 12:39:39
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *atm* napisał(-a):

    > Tez o tym myslalem, jednak to wersja amerykanska wiec niekoniecznie
    > sie to uda.

    Fakt, ryzyko niepowodzenia istnieje. Nie wiemy czy "amerykańskość"
    zaklęta jest w sprzęcie, czy tylko w sofcie. Jeśli miałby być to tylko
    soft, to ja problemu nie widzę. Tak czy owak, zapytałbym chyba kogoś kto
    lepiej siedzi w temacie, np. na http://forum.android.com.pl/ w
    odpowiednim dziale.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2017-01-12 13:21:33
    Od: atm <...@v...pl>

    On 12.01.2017 12:39, Big Jack wrote:
> [...]
    > zaklęta jest w sprzęcie, czy tylko w sofcie. Jeśli miałby być to tylko
    > soft, to ja problemu nie widzę. Tak czy owak, zapytałbym chyba kogoś kto

    Spojrzalem tez na szybko w Googla, niby sa ukryte jezyki, ktore po
    zrootowaniu mozna uaktywnic, ale trzeba byloby wniknac w temat czy PL
    tez sie na to lapie.

  • 7. Data: 2017-01-12 15:12:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
    > W wiadomości
    il.me

    > Czy nie za trudne będzie wgranie ODIN-em wersji XEO firmware
    > jeśli taka istnieje dla tego fona

    Nic nie będzie za trudne :-)

    > (brak szczegółów co to za smartfon)

    Jakie szczegóły są potrzebne? :-)

    Model: SGH-i747
    FCC ID: A3LSGHI747
    Android: 4.4.2
    Baseband: I747UCUFNJ2
    Kernel: 3.4.0-1514807
    dpi@SWHD7408 #1
    Mon Aug 10 14:46:13 KST 2015
    Build: KOT49H.I747UCUFNJ2

    Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie... ;-)

  • 8. Data: 2017-01-12 15:19:57
    Od: atm <...@v...pl>

    > Jakie szczegóły są potrzebne? :-)
    >
    > Model: SGH-i747
    > FCC ID: A3LSGHI747
    > Android: 4.4.2
    > Baseband: I747UCUFNJ2
    > Kernel: 3.4.0-1514807
    > dpi@SWHD7408 #1
    > Mon Aug 10 14:46:13 KST 2015
    > Build: KOT49H.I747UCUFNJ2
    >
    > Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie... ;-)

    Mozesz sam troche podrazyc temat:
    https://www.google.pl/#q=SGH-i747+polish+language
    Niestety ten model jest juz dosc leciwy i pewnie spora czesc linkow
    bedzie juz martwa.

  • 9. Data: 2017-01-12 23:27:12
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Mozesz sam troche podrazyc temat:
    > https://www.google.pl/#q=SGH-i747+polish+language
    > Niestety ten model jest juz dosc leciwy i pewnie spora czesc linkow
    > bedzie juz martwa.

    Chyba cos znalazłem... Zainstalowalem appkę MoreLocale 2, dodałem
    lokalizację z językiem pl i kodem państwa PL, po czym zmieniłem na nową
    lokalizację...
    Aby przyjął komendę, musiałem spod peceta wydać polecenie "adb shell pm
    grant jp.co.c_lis.ccl.morelocale android.permission_change".

    Teraz mam cos tam po polsku (wlasciwie tylko "czwartek" sie pojawil w
    dacie) i apki Samsunga mowia do mnie po polsku (Samsung sie doprasza abym
    zalozyl konto u Samsunga) po polsku jest w "Samsung Hub", np mam "Dotknij,
    aby rozpoczac" ale generalnie reszte 90% telefonu jest wciaz po
    angielsku...
    Menu Settings, ikony programow (Phone, Contacts, itd) -
    wszystko to po angielsku... :-(

  • 10. Data: 2017-01-12 23:37:02
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

> [...]
    > angielsku...
    > Menu Settings, ikony programow (Phone, Contacts, itd) -

    Widze tez, ze apki Googla sa po polsku: mapy, książki play, gry play,
    ustawienia google, Sklep Play itp...

    Niezle, choc lokalizacja ta pozostawia wiele do życzenia :-)