    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Domowe sposoby na parującą szybę w kasku
    Date: Fri, 13 Nov 2009 12:50:24 +0000 (UTC)

    On 2009-11-13, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Ciekawi mnie, jakie macie domowe sposoby na wspomaganie dobrej widoczności w
    > kasku.

    Dobry kask ;-)
    > Ostatnio taka jest wilgoć w powietrzu, że nawet moja "nieparująca" szybka -
    > nie daje rady. Owszem - pary nie ma, za to jest zwyczajnie mokro od środka.
    > Woda się skrapla i nawet jazda z uchyloną szybką niewiele pomaga.

    To cos slaba ta szypka jest... Ja mam fabrycznie szybke z antifogiem w HJC,
    po calym roku troszke zmeczona ale paruje lekko po bokach tylko i tylko na
    swiatlach, przy jezdzie ani sladu pary. Zreszta otwarcie na chwile szybki
    prawie natychmiast powoduje znikniecie pary.
    > Macie jakieś sposoby na taką pogodę? Czy po prostu co jakić czas trzeba się
    > zatrzymać i użyć chusteczki?

    Zeby uzywac chusteczki?! To jak ten kask Ci paruje, ze az woda po szybce Ci
    splywa?

    Co to w ogole kask? Moze w opcji mozesz dokupic sobie deflektor na nos - ponoc
    bardzo pomaga, ja mam ale nie zdejmowalem zeby sprawdzic ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200