    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Doprowadzenie mocy 60KW na 450 metrów
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sun, 20 Jul 2014 16:45:42 +0200

    Dnia Sun, 20 Jul 2014 16:00:52 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Ale to już problem energetyki. Mają wprawę w takich sprawach.

    I wprawe w wystawianiu faktur tez maja. Myslisz ze gruby kabel bedzie
    istotnie drozszy ?

    > Nie przesadzaj - trochę więcej.

    Wiecej domkow czy wiecej kW ? :-)

    > Daleko :(

    No to ciekawe czemu energetycy nie postawili transformatora blizej,
    tylko ciagneli kabel daleko :-)

    > I bezpieczniki 2x100A - ledwie 22kVA :)

    Jak widac wystarcza. Widac ta klima tak duzo nie bierze :-)

    Zawsze mozna postawic kotlownie obok

    J.