  • 1. Data: 2010-02-13 14:51:32
    Temat: Re: Dostałem mandat
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Feb 2010 19:29:03 +0100, w <hl46ln$j4t$1@inews.gazeta.pl>, "Kuba \(aka
    cita\)" <y...@w...pl> napisał(-a):

    > to dlaczego parkować mozna 10m od przejcia krawędzi jezdni w luk a nie 10m
    > od skrzyżowania?

    Nie znam tego przepisu na pamięć (a szukać teraz nie mogę), ale pewnie dlatego,
    że krawędź jedni może zacząć przechodzić w łuk i 100m przed skrzyżowaniem.

  • 2. Data: 2010-02-13 15:01:55
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    cita\)" <y...@w...pl> napisał(-a):

> [...]

    dlatego,
    że krawędź jedni może zacząć przechodzić w łuk i 100m przed skrzyżowaniem.

    ale to tylko dowodzi temu, ze definicja skrzyżowania jest "dość"
    nieprecyzyjna, wiec przepis z art 95.2.2 wydaje sie być sensowny, choć
    również nieprecyzyjny.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 3. Data: 2010-02-13 15:24:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 15:01:55 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > ale to tylko dowodzi temu, ze definicja skrzyżowania jest "dość"
    > nieprecyzyjna, wiec przepis z art 95.2.2 wydaje sie być sensowny, choć
    > również nieprecyzyjny.

    Zasadniczym błędem tego przepisu jest zakazywanie wjazdu za sygnalizator,
    podczas gdy powinien zakazywać wjazdu na część wspólną krzyżujących się
    jezdni (oraz to co wynika z innych przepisów, czyli tory tramwajowe,
    przejścia dla pieszych itp.)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-02-14 13:24:17
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > podczas gdy powinien zakazywać wjazdu na część wspólną krzyżujących się
    > jezdni (oraz to co wynika z innych przepisów, czyli tory tramwajowe,

    Albo jest zła definicja skrzyżowania. To co interesuje kierujących to
    właśnie jezdnie. Ogólnie to PoRD skoro nie jest poprawiana a jeszcze
    notorycznie psuty powinien iść do kosza. Powinni napisać nową ustawę
    eliminującą dotychczasowe brednie i luki. Niestety oni potrafią tylko psuć
    ... nam nerwy.
    neelix