  • Data: 2009-01-09 23:36:39
    Temat: Re: Dreambox + nbox
    Od: "KAi" <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to nie ma problemu.
    > Musisz tylko wyłączać niedziałający tuner.
    > Nie do stanu czuwania, ale w ogóle - bo nawet w stanie czuwania podaje na
    > konwerter prąd, sterujący konwerterem.

    Normalnie nie pomyslałem o tym żeby wyłączać nboxa z prądu - trochę to że
    tak powiem kulawe rozwiązanie - ale jest :) osobiście nie lubię takich
    półśrodków ale póki co tak sobie poradzę a z czasem wymienię parę rzeczy w
    instalacji, tak żeby wyeliminować wkładanie łapy za tuner i ograniczyć się
    tylko do pilotów :))

    Pozdr!