  • Data: 2009-01-09 23:44:11
    Temat: Re: Dreambox + nbox
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KAi" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:gk8ni9$gsd$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Normalnie nie pomyslałem o tym żeby wyłączać nboxa z prądu - trochę to że
    > tak powiem kulawe rozwiązanie - ale jest :) osobiście nie lubię takich
    > półśrodków ale póki co tak sobie poradzę a z czasem wymienię parę rzeczy w
    > instalacji, tak żeby wyeliminować wkładanie łapy za tuner i ograniczyć się
    > tylko do pilotów :))

    Tak też się da i to bez inwestycji.
    Musisz tylko nauczyć się jaki prąd jest podawany na konwerter przy jakiej
    polaryzacji.
    A potem znaleźć ten kanał który ma takie właśnie parametry i na nim wyłączać
    dekoder do stanu czuwania.
    Jeśli drugi dekoder poda w międzyczasie wyższy prąd, to on będzie sterował
    konwerterem.
    Np. empirycznie sprawdziłem u siebie, że na hotbirdzie wyłączenie tunera na
    tvn, nie zakłóca działania drugiego tunera, mimo iż pierwszy tuner pozostaje
    w stanie czuwania.