    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drogowskazy
    Date: Mon, 17 Dec 2012 19:50:18 +0100

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Z punktu widzenia poznaniaka, nie ma większej różnicy pomiędzy
    >jakimkolwiek miastem górnośląskiej aglomeracji, a Katowice są
    >bardziej znane i nikt się nie musi zastanawiać gdzie jest Bytom.

    No a Krakow tez duze i znane miasto, wiec nie wiem czemu sie tak
    oburzyles :-)

    >Też tak mi się wydaje.

    No ale ja chcialem do Wroclawia, niekoniecznie do Katowic :-)

    >Po drodze (prostej) do drugiego kawałka obwodnicy nie bardzo Poznań.

    A co? Kiekrz i Przezmierowo ?

    >Ale Ty zapewne wróciłeś do DK92.

    Tak jest. Nawi tu chyba zawiodla - ale drogowskazow tez nie bylo :-)

    >Jest, na Pniewy, po prostu źle skręciłeś. ;-)

    Na Pniewy, a skad ja ** mam wiedziec gdzie sa Pniewy, moze jeszcze mam
    wiedziec gdzie sa Jedrzychowice i Lubawka ? :-)

    A jakbym nawet wiedzial ... to bym pojechal w przeciwna strone, bo
    przeciez Pniewy to kompletnie nie po drodze :-P

    >No właśnie.
    >Trzeba było kierować się z obwodnicy na Swadzim, Sady.

    Obwodnicy to ona znac nie mogla ... no, w sumie to mogla, ale nie ma
    zwyczaju wpisywac drog w budowie.
    Tym niemniej powinna mnie raczej poprowadzic przez Przezmierowo na
    poludnie.

    >Ile?
    >Ona nawet jeszcze nie zaczęła być budowana.
    >Opóźnienie będzie minimum 3 letnie tak na oko.

    A to nie bede wiecej do Poznania jezdzil :-P

    Ale za rok to nawi bedzie lepsza i poprowadzi dobrze. Ba - jesli
    dobrze widze to juz teraz AM by dobrze poprowadzila ... ale jechalem z
    innym wynalazkiem :-(

    J.