  • 11. Data: 2012-12-17 19:23:08
    Temat: Re: Drogowskazy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >Dokładnie.
    >Przecież nie miałeś żadnego innego nieprzekreślonego drogowskazu, nie
    >wiesz że (nawet w Polsce) nieoznakowane drogi nie prowadzą do nikąd
    >zazwyczaj?

    Ale ja do Poznania nie chcialem :-P
    I byla oznakowana. Rokietnice czy co tam pisze.

    Tak trudno dostawic dodatkowe tablice, ze i inne miejscowosci tez w
    prawo ?

    J.

  • 12. Data: 2012-12-17 19:33:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale ja do Poznania nie chcialem :-P
    > I byla oznakowana. Rokietnice czy co tam pisze.

    No i trzeba było w mapę spojrzeć co Ci da dojechanie do jakiejś wioski.
    Wtedy byś wiedział, że z tej Rokietnicy pojechałeś w złym kierunku, bo i tak
    wróciłeś do Poznania.

    > Tak trudno dostawic dodatkowe tablice, ze i inne miejscowosci tez w prawo
    > ?

    Mieli wymienić wszystkie miejscowości w Polsce?
    Obstawiam, że numer drogi krajowej (11) był podany prawidłowo - czyli na
    Poznań, a nie na Rokietnicę.
    A że Ty wiedziałeś lepiej jak jechać - toś sam sobie winien.
    Wybrałeś Rokietnicę, bo do niej droga prowadzi, to dojechałeś do Rokietnicy.

  • 13. Data: 2012-12-17 19:50:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Z punktu widzenia poznaniaka, nie ma większej różnicy pomiędzy
    >jakimkolwiek miastem górnośląskiej aglomeracji, a Katowice są
    >bardziej znane i nikt się nie musi zastanawiać gdzie jest Bytom.

    No a Krakow tez duze i znane miasto, wiec nie wiem czemu sie tak
    oburzyles :-)

    >Też tak mi się wydaje.

    No ale ja chcialem do Wroclawia, niekoniecznie do Katowic :-)

    >Po drodze (prostej) do drugiego kawałka obwodnicy nie bardzo Poznań.

    A co? Kiekrz i Przezmierowo ?

    >Ale Ty zapewne wróciłeś do DK92.

    Tak jest. Nawi tu chyba zawiodla - ale drogowskazow tez nie bylo :-)

    >Jest, na Pniewy, po prostu źle skręciłeś. ;-)

    Na Pniewy, a skad ja ** mam wiedziec gdzie sa Pniewy, moze jeszcze mam
    wiedziec gdzie sa Jedrzychowice i Lubawka ? :-)

    A jakbym nawet wiedzial ... to bym pojechal w przeciwna strone, bo
    przeciez Pniewy to kompletnie nie po drodze :-P

    >No właśnie.
    >Trzeba było kierować się z obwodnicy na Swadzim, Sady.

    Obwodnicy to ona znac nie mogla ... no, w sumie to mogla, ale nie ma
    zwyczaju wpisywac drog w budowie.
    Tym niemniej powinna mnie raczej poprowadzic przez Przezmierowo na
    poludnie.

    >Ile?
    >Ona nawet jeszcze nie zaczęła być budowana.
    >Opóźnienie będzie minimum 3 letnie tak na oko.

    A to nie bede wiecej do Poznania jezdzil :-P

    Ale za rok to nawi bedzie lepsza i poprowadzi dobrze. Ba - jesli
    dobrze widze to juz teraz AM by dobrze poprowadzila ... ale jechalem z
    innym wynalazkiem :-(

    J.

  • 14. Data: 2012-12-17 20:09:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w

    >No i trzeba było w mapę spojrzeć co Ci da dojechanie do jakiejś
    >wioski.

    Na mapie przeciez nie mam jeszcze zadnej obwodnicy :-)
    No chyba ze google mapa ..

    >Wtedy byś wiedział, że z tej Rokietnicy pojechałeś w złym kierunku,
    >bo i tak wróciłeś do Poznania.

    Dobrze pojechalem, bo chcialem wrocic do cywilizacji, no i chcialem
    sie przekonac jak mnie wynalazek pokieruje :-)

    >Mieli wymienić wszystkie miejscowości w Polsce?

    Dwie glowne to tak trudno ? Albo nawet jedna, Tranzyt, skoro droga
    zasadniczo do nikad obecnie prowadzi ...

    >Obstawiam, że numer drogi krajowej (11) był podany prawidłowo - czyli
    >na Poznań, a nie na Rokietnicę.

    Hm, tak sie zastanawiam ... i wydaje mi sie ze nie. Ale moze po
    prostu przestalem zwracac uwage.

    Tylko ... ja przeciez nie chcialem jechac 11, ja chcialem S11 do 5
    dojechac :-P

    >A że Ty wiedziałeś lepiej jak jechać - toś sam sobie winien.
    >Wybrałeś Rokietnicę, bo do niej droga prowadzi, to dojechałeś do
    >Rokietnicy.

    A wy to naprawde gorsi niz Szkoci jestescie :-P
    Zeby pozalowac jednej tablicy, a przeciez nalezaloby i na koncu
    ustawic, i na skrzyzowaniu z 92, jak wy chcieliscie przyjmowac
    zagranicznych gosci na Euro ? :-P

    J.

  • 15. Data: 2012-12-17 22:35:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > A co? Kiekrz i Przezmierowo ?

    Nie, to wszystko nie w tą stronę.
    Trzeba było się oddalać od Poznania, jak chciałeś obwodnicą.

    > Tak jest. Nawi tu chyba zawiodla - ale drogowskazow tez nie bylo :-)

    Bo to nie jest droga którą masz jeździć i tyle, więc specjalnie nie ma
    oznakowania na te kierunki.

    > Na Pniewy, a skad ja ** mam wiedziec gdzie sa Pniewy, moze jeszcze mam
    > wiedziec gdzie sa Jedrzychowice i Lubawka ? :-)

    Było spytać na grupie jak chciałeś być mądrzejszy niż drogowskazy.

    > Tym niemniej powinna mnie raczej poprowadzic przez Przezmierowo na
    > poludnie.

    Ja bym nie pojechał przez Przeźmierowo, to już lepiej przez Poznań.
    W sensie że szybciej Niestachowską.

  • 16. Data: 2012-12-17 22:38:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Dwie glowne to tak trudno ? Albo nawet jedna, Tranzyt, skoro droga
    > zasadniczo do nikad obecnie prowadzi ...

    No miałeś jedno najbliższe główne, to Ci się nie podobało.
    Droga krajowa=tranzyt.

    Tylko we Wrocławiu mogło być inaczej. ;-)

    > Tylko ... ja przeciez nie chcialem jechac 11, ja chcialem S11 do 5
    > dojechac :-P

    A nie wiedziałeś że nie jest zrobiona z tamtego kierunku?

  • 17. Data: 2012-12-18 00:48:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 22:38:07 +0100, Cavallino napisał(a):

    > A nie wiedziałeś że nie jest zrobiona z tamtego kierunku?

    Cos tam wiedzialem, ale skoro nie ma przejazdu, to czemu nie ma wyraznego
    drogowskazu ?

    No nic, moze i wy przyjedziecie kiedys do wrocka i tez was wykieruje na
    manowce :-P

    J.

  • 18. Data: 2012-12-18 13:02:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Cos tam wiedzialem, ale skoro nie ma przejazdu, to czemu nie ma wyraznego
    > drogowskazu ?

    Ciekawe jakie wnioski wyciągnąłeś z przekreślonego kierunku na Katowice?
    Że drogowcy Cię wkręcają i ten przejazd na pewno jest?