    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Druk dwustronny - jak? (długi wątek)
    Date: Mon, 27 Mar 2017 20:13:03 +0200

    W dniu 2017-03-27 o 16:02, Marek pisze:

    > I jak dalej?
    >
    > Chyba domyślam się:
    >
    > 1. Otwory muszą być idealnie w tej samej płaszczyźnie poziomej np. z
    > dokładnie znaną odległością między nimi (powiedzmy X).
    > 2. Przewiercam się przez płytkę i podkładkę drewnianą na stole CNC w
    > miejscu pierwszego znacznika.
    > 3. W dopasowany otwór wkładam drut.
    > 4. Przesuwam wrzeciono do o X i tak obracam płytką by ustawiła się
    > idealnie znacznikiem #2 pod wiertłem.
    > 5. Robię znów otwór.
    > 6. Potem zdejmuję płytkę i od spodu nalepiam klejącą taśmę piankową
> [...]

    Nie zgadłeś.
    Mocujesz płytkę od razu, potem naprowadzasz na punkty wrzeciono. Jak już
    znasz ich pozycję możesz zmodyfikować współrzędne otworów tego
    konkretnego egzemplarza. Dzięki temu możesz płytkę mieć dowolnie
    przekrzywioną. Przy okazji jak będziesz chciał na jednym laminacie mieć
    kilka takich samych mozaik w prosty sposób możesz obrobić wszystkie. Ale
    znaczniki więcej niż dwa. No i trochę matematyki. Plus odpowiednie
    tolerancje zależne od dokładności narzędzia.

    Pozdrawiam

    DD